Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Ullared är staden som det ligger i, gekås är affären. det är stor skillnads.
 
Sv: Ullaredstråd!

Ullared är staden som det ligger i, gekås är affären. det är stor skillnads.

Hmm... hur kunde jag veta att någon skulle kommentera detta? kom på det precis när jag postat tråden... Suck... Men jag tror de flesta förstår vad jag menar iaf... :devil: ;)

Kom igen nu och skriv & lägg in bilder... :bump::bump:
 
Sv: Ullaredstråd!

Jippi jag ska till gekås i ullared den 27 april!!
Ska titta efter vit skjorta, ljusa byxor o handskar till utställningen i maj!:)
 
Sv: Ullaredstråd!

Ska dit i slutet på denna månaden och för hoppningsvis handla grejer till gården som vi förhoppningsvis äger vid det laget! :D Annars blir det väl lite bös till hästen.
 
Sv: Ullaredstråd!

Jag skall dit den 18 april. :laugh:
Hoppas på å hitta mkt fint då. Skall köpa de mesta som pållarna behöver.

Så nu väntar jag spänt på å se om någon vart där på senaste å att man kan få se lite bilder.
 
Sv: Ullaredstråd!

Själv åker jag dit den 16 maj :) Har redan fått två långa inköpslistor från stallkompisarna :D Haha
 
Sv: Ullaredstråd!

Jag är oxå sugen på att åka, dock ny häst på ingång till sommaren och då måste de planeras in en resa dit bannemig :D
 
Sv: Ullaredstråd!

Var det välfyllt på hästavdelningen? Några extra schyssta grejer??

Jag ska dit i morgon!:bump:
 
Sv: Ullaredstråd!

knapplån jag och en kompis ska dit efter midsommar så tycker det borde fyllas på bilder och shoppingtips fram tills dess så att man är riktigt taggad.:angel:
 
Sv: Ullaredstråd!

OT fråga men hoppas det är okej.

Jag har aldrig varit på GEKÅS förut, så huuur mycket billigare är det egentligen? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hur säkra är Freejumps? Dottern rider med en annan typ av säkerhetsstigbygel idag där utsidan viker sig vid tryck, känns väldigt...
Svar
3
· Visningar
268
Senast: Bison
·
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
207
Senast: vilde
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
290
Senast: Sharpless
·
  • Artikel
Hästnyheter När Stina Bengtssons två hästtokiga döttrar önskade sig en egen häst kom barnens mormor Gerd Werner till undsättning. Efter fyra kvällar...
Svar
2
· Visningar
449
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp