Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Jag var där i fredags, men jag köpte bara glucosamin och E-vitamin. Men det såg ut som om det var mkt nya saker där(jag åker dit minst en gång i månaden), och fina saker dessutom:laugh: För har man otur så kan man komma när allt är utplockat, och det bara finns "tråkiga" saker kvar.



Marina95
 
Sv: Ullaredstråd!

Hoppas att de har mycket roligt inne. Jag ska dit nu på tosdag.. Längtar:D
 
Sv: Ullaredstråd!

Kan du inte berätta lite mer, vad fanns inne? vad var det för färger? några märkessaker?
 
Sv: Ullaredstråd!

Ska dit den första maj är det tänlt.. Hoppas där är mycket kul!
 
Sv: Ullaredstråd!

Märkessaker finns det väl inte direkt..

Det finns alltid schabrak, massa täcken, grimmor, grimskaft, borstar, ryttarkläder, spön m.m.

Billigt är det. Helskodda ridbyxor för 299, knäskodda 149. Grimmor för ca 20 kr osv osv.. Man åker aldrig hem tomhämt. ;)
 
Sv: Ullaredstråd!

Vilka storlekar finns det? Finns det något till shettisar?
Hur är det med borstar, hinkar, hönät å annat som behövs till stall och häst?
 
Sv: Ullaredstråd!

Vilka storlekar finns det? Finns det något till shettisar?
Hur är det med borstar, hinkar, hönät å annat som behövs till stall och häst?

Som någon annan sa tidigare, så kan dom ha tex. alla storlekar ena dagen, men sen kan dom vara slut nästa. Jag såg shettis och fölgrimmor när jag var där förra veckan, och hinkar, borstar, hönät, stängsel utrustning, massvis med schabrak och fleecetäcken, flughuvor, ja, dom har det mesta, sen vad som finns storleksvis, får man veta den dagen man kommer dit.

Som sagt, man går aldrig tomhänt därifrån, dom har allt!
Till och med grillkorv!
 
Sv: Ullaredstråd!

det kan de visst finnas ibland, de har ju haft mycket isabell werth ett tag, både schabrak och kläder.
 
Sv: Ullaredstråd!

*kl*

Om det är utplockat så är ett hett tips att gå en runda på typ en timme och sen komma tillbaka! De fyller ju på hela tiden och grejerna går åt fort om det är mycket folk. (inside-information, min kompis jobbar där:D)

Tex en gång när jag var där så var där inga schabrak alls, en halvtimme senare massor och då bland annat Isabell-schabraken..

Senast jag var där köpte jag en vitfodrad lädergrimma i helt okay kvalisort för 59.- :D Så ja, det är billigt!
 
Sv: Ullaredstråd!

Eller så gör man som jag,
sist jag var där så fångade jag en anställd när ett täcke inte fanns i min hästs storlek, hon sprang genast in och hämtade :D

Jag ska för övrigt dit den 28e! :laugh:
 
Sv: Ullaredstråd!

Blev inte så mycket hästgrejer..

Ett fleecetäcke (grått med vit och turkos pp) och ett exemtäcke (snorbilligt, hoppas kvalitén är okay) en lädergrimma till och ryktstenar..

Kommer jag ihåg att fota så får ni se dem i morgon!
 
Sv: Ullaredstråd!

kl

Angående Isabell Wert-grejer så köpte jag en svart dunjacka av det märket i fredags för 150:-:)

Jag tyckte det var rätt urplockat dock... Fanns inga snygga ridbyxor i min storlek och inga snygga schabrak. Men många härliga täcken! Bl.a. ett fantastiskt ljuslila flugtäcke, till mycket överkomligt pris!
 
Sv: Ullaredstråd!

Kan du inte berätta lite mer, vad fanns inne? vad var det för färger? några märkessaker?

De har ju börjat ta in Horse Saver, vilket ju är ett märke som inte helt okänt. Framför allt tycker jag att deras schabrak har en väldigt bra passform.
Pendlande tillgång dock!
Isabel Werth-schabraken är snygga, men ligger inget bra i min åsikt (flärparna framtill sitter för högt mot manken => schabraket dras tajt mot manken när man rider).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hur säkra är Freejumps? Dottern rider med en annan typ av säkerhetsstigbygel idag där utsidan viker sig vid tryck, känns väldigt...
Svar
4
· Visningar
483
Senast: Freazer
·
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
251
Senast: vilde
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
314
Senast: Sharpless
·
  • Artikel
Hästnyheter När Stina Bengtssons två hästtokiga döttrar önskade sig en egen häst kom barnens mormor Gerd Werner till undsättning. Efter fyra kvällar...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp