Uppdatera ännu mera, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså det är liksom mer än tragiskt! :eek:

Men alltså, jag kanske är naiv men en så fet labbe kan väl omöjligt vara med på några retrieverträningar :o @YorkWann hur tar den sig fram till en dummy liksom om den inte kan böja ner nosen pga fettvalkar?! :o

RIKTIGT så fet var den inte (förhoppningsvis kanske de överdrev lite om vikten tänker jag). Den var liksom stor överallt O_o
 
Jag försökte klura ut vilka bilar som MIM variocage double L fungerar i, men när jag klickar på "visa bilar som produkten kan användas i" så går det inte att scrolla bland alternativen? :banghead: Fungerar det för er?
 
Jag försökte klura ut vilka bilar som MIM variocage double L fungerar i, men när jag klickar på "visa bilar som produkten kan användas i" så går det inte att scrolla bland alternativen? :banghead: Fungerar det för er?

Var klickar du då? Där jag klickar står det "Modellsök". Funkar för mig! Men däremot blir jag lite frågande till om de alternativ som kommer upp faktiskt stämmer. Kikar på samma bur själv och det står att den ska gå in i min bil, men min bil har ju tröskel? :confused:
 
Var klickar du då? Där jag klickar står det "Modellsök". Funkar för mig! Men däremot blir jag lite frågande till om de alternativ som kommer upp faktiskt stämmer. Kikar på samma bur själv och det står att den ska gå in i min bil, men min bil har ju tröskel? :confused:
Min bil har tröskel liksom förra, avhjälptes med att mattan under veks några gånger så dörrarna går fint att öppna.
 
Min bil har tröskel liksom förra, avhjälptes med att mattan under veks några gånger så dörrarna går fint att öppna.

Ja, jag kan säkert lägga under något utan större bekymmer, men det är ju ändå konstigt om burmodellerna kommer upp som förslag om man ändå måste modifiera. Det står uttryckligen på hemsidan att de testat utan mattor eller annan extrautrustning men jag undrar som sagt hur väl det stämmer.
 
Ja, jag kan säkert lägga under något utan större bekymmer, men det är ju ändå konstigt om burmodellerna kommer upp som förslag om man ändå måste modifiera. Det står uttryckligen på hemsidan att de testat utan mattor eller annan extrautrustning men jag undrar som sagt hur väl det stämmer.
Det stämmer dåligt på nyaste V70 iaf. Enligt deras sida ska det finnas mer plats på höjden än vad det gör i vår bil. De har glömt mäta med skuvarna som skiljeväggen sitter fast i och att det finns ett lyktglas i taket på bakluckan. Det är milimeter till godo så man får vara två att lyfta ur buren för att inte ha sönder lyktglaset.
 
Var klickar du då? Där jag klickar står det "Modellsök". Funkar för mig! Men däremot blir jag lite frågande till om de alternativ som kommer upp faktiskt stämmer. Kikar på samma bur själv och det står att den ska gå in i min bil, men min bil har ju tröskel? :confused:
Klickar in på själva produktsidan så finns det alternativet, tänkte att det var lättare att se en sammanfattning på vilka bilar som buren passar i istället för att söka på 100 olika :down:. Men det låter ju jättekonstigt, finns det någon annan version av bilen som inte har tröskel? :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
227
Senast: em76
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 735
Senast: orkide
·
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
178 888
Senast: Ninnurur
·
Hundhälsa ...kring avlivning. Behöver egentligen lite bollande av tankar. Vet att det är dags alldeles snart, tyvärr. Har en äldre tik, 13 år...
Svar
2
· Visningar
708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp