Uppdatera ännu mera, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klickar in på själva produktsidan så finns det alternativet, tänkte att det var lättare att se en sammanfattning på vilka bilar som buren passar i istället för att söka på 100 olika :down:. Men det låter ju jättekonstigt, finns det någon annan version av bilen som inte har tröskel? :crazy:

Nä, inte vad jag vet! Jag skickade iväg ett mail till MIM faktiskt. Vill ju gärna ha den buren, får väl modifiera lite om jag måste.
 
Idag har vi varit på svampjakt, spännande värre tyckte Asta som dök ner i svamparna varje gång jag börja plocka - många mosade kantareller blev det :D:p

FxiecGv.jpg


SSWxNQq.jpg


5OgqNtN.jpg


VMejMfa.jpg
 
Jag har ryggskott och kan inte ens ställa ner en matskål till hundarna :turd: Tur vi är två i hushållet.
Sambo är på klubben med ungtjejerna. Jag har gått en kort snigelpromenad med Skägget och Mamma Mu som sen fick äta godis på gräsmattan.
 
Jag har vågat!
Aysu har fått vara lös tre gånger nu! Det går bra. Knät håller. Röntgen igår visade att allt ser bra ut. Jag låter henne bara springa på platt, fast underlag och bara springa av sig det värsta (märkligt nog så fungerar inkallningen trots att hon inte varit lös på hela sommaren!) och jag är såklart petig med uppvärmning osv. Men hon springer igen. Hon gör det. Och det går bra.

Lite ostabila rörelser jämfört med hur det var innan skadan, men det lär bli bra när hon fått mer muskler. Det lär ju också bli lättare att träna upp henne nu när hon kan springa lite då och då.
21687508_916846421797072_8527816532713489783_n.jpg
 
Har en näst intill religiös upplevelse här hemma - valparna sov till 08, fick mat och sen komma ut i vardagsrummet så fort de var tysta. Dagens frukost intogs i soffan framför en kul film, med fem hundar sovande hos mig och nio precis lagom småbusiga valpar som nyfiket smakade på sitt första köttben på golvet.

My god vad jag trivs med mina hundar :love:
 
Har en näst intill religiös upplevelse här hemma - valparna sov till 08, fick mat och sen komma ut i vardagsrummet så fort de var tysta. Dagens frukost intogs i soffan framför en kul film, med fem hundar sovande hos mig och nio precis lagom småbusiga valpar som nyfiket smakade på sitt första köttben på golvet.

My god vad jag trivs med mina hundar :love:
Det kommer sluta med att du behåller allihopa :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 604
Senast: orkide
·
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
177 862
Hundhälsa ...kring avlivning. Behöver egentligen lite bollande av tankar. Vet att det är dags alldeles snart, tyvärr. Har en äldre tik, 13 år...
Svar
2
· Visningar
699
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 254
Senast: Lisalei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp