Uppdatering och snackistråd 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Före

15622285_1403269293018833_6482199242767031334_n.jpg


Efter. Notera muggen med levergodisar. Tydligen för lite geléhallon och kristyr på dem för att falla damen i smaken :meh:

15622207_1403258396353256_5212039119339989961_n.jpg

Hon har verkligen slukat allt :rofl:
 
Fy så trist för er :( Men en tanke - det är inte en reaktion på gårdagens träning? Att det kanske blev för mycket så att hon är sliten idag?
Det borde inte vara det då vi ökar så otroligt sakta. Inte så många minuter i vattentrasken i och med låg vattennivå och vi promenerade kortare sträcka dagen efter istället.
Frågan är om den halva dosen Previcox hon gått på har gett mer smärtlindring än jag trott och att det visar sig nu när vi slutat ?
 
Senast ändrad:
Skickade sms till Pollys ortoped nu på morgonen och fick svar omgående. Jag ska sätta in hennes smärtlindring/inflammationshämmande igen och med full dos i 4 veckor. Kan vara så att träningen retat och ökat inflammation i ligamenten, men oavsett så ska hon få smärtlindring igen och vi fortsätter som nu men i lugnt takt och ökar inget mer riktigt än. Sen får vi se vart vi står.
Är galet glad över att så snabbt och lätt få tag i ortopeden, för han hjälper så fort han kan.
 
Är det någon annan än jag som har problem med att när jag går in på en tråd så hoppar den överallt? Först till "nyaste inlägget" och sen hoppar den liksom upp och ner, upp och ner..
 
Är det någon annan än jag som har problem med att när jag går in på en tråd så hoppar den överallt? Först till "nyaste inlägget" och sen hoppar den liksom upp och ner, upp och ner..

Det händer mig om det är bilder eller video i någon av inläggen ovanför dit jag ska, det verkar ta tid för sidan att räkna ut var saker ska vara... Det är inte mitt internet som är långsamt i alla fall.
 
Jag lyckades svimma på jobbet i tisdags, och jag har varit förvånansvärt ynklig hela veckan. Skakig och svag, så hundarna har knappt fått någon motion, men dom är bra snälla och ligger och vilar med mig i sängen ändå. :love: Imorgon så ska vi försöka ta oss ut till skogen så att dom får springa av sig lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 794
Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
532
Senast: Hellhound
·
IT & mobiler Hej! Efter uppdateringen på Apple Watch så har det försvunnit den där symbolen som man trycker på för att en telefon ska plinga till...
Svar
2
· Visningar
563
Övr. Katt Inspirerad av tråden på hundsidan, vore kul att se era kissar som ungar och sen vuxna! 😻 Vår Carsten vid ca 8 veckor (hos uppfödaren)...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vi som letar häst II
  • Födda -21

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp