Uppdatering- och snackistråd del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eeeh. Jag hävdar ju att Dåren får migrän om man säger till henne. Tar jag fram klotången sätter hon sig under bordet och blänger tills hon får ost och tången är borta.
Hon lider av megalomani. Är husses primadonna och sitter i knät på café och käkar croissant.
Är klart fel person. Vi blev mesar när dåren flyttade in och hon har oss lindade kring svansen...

Haha! Precis så är Ebbots mamma (och Podricks mormor). Människor, och alla andra djur, lever för att tjäna.
Det har ju inte mina grabbar ärvt, men de har ju en del bestämda åsikter och idéer som jag inte har hjärta att ifrågasätta... :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
708
Senast: Emmi
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 666
Senast: YlvaG
·
L
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske men lite svårt att förklara! Men om ni skulle kunna prata med ersjälva i en annan ålder vad skulle ni säga eller...
2
Svar
30
· Visningar
1 466
Senast: förvirrad
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
14 550

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp