Uppdatering- och snackistråd del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dåren kastar fram valfritt ben, men SPIKRAKT BEN och lite obehaglig tysk vinkel.
Inte pk. Matte är ju vänster för fn.

Hahaha, Otis gör likadant :D Han kan bara med höger framben, och så gör han en svepande rörelse framåt-utåt åt höger.. O_o

Dessutom provar han det i alla lägen.

"Otis, sitt!"
*tjong med frambenet*
"Otis, ligg"
*tjong med frambenet*
"Otis, vad gör du?"
*tjong med frambenet*
"Otis, gå och lägg dig"
*tjong med frambenet*
"Otis, sluta skäll"
*tjong med frambenet*

Allt ackompanjerat med hans klassiska psycho-blick åt ett annat håll.
Osv osv. Skönt att ha hittat ett trick han älskar :cautious:


Floyd gör ett majestätiskt "vacker tass", vecklar graciöst ut benet rakt fram, och läger tassen med en liten klatsch i handen :D
Ladda är mer hårdhänt, för att få godiset fortare, och växlar friskt mellan båda frambenen :idea:
 
Hahaha, Otis gör likadant :D Han kan bara med höger framben, och så gör han en svepande rörelse framåt-utåt åt höger.. O_o

Dessutom provar han det i alla lägen.

"Otis, sitt!"
*tjong med frambenet*
"Otis, ligg"
*tjong med frambenet*
"Otis, vad gör du?"
*tjong med frambenet*
"Otis, gå och lägg dig"
*tjong med frambenet*
"Otis, sluta skäll"
*tjong med frambenet*

Allt ackompanjerat med hans klassiska psycho-blick åt ett annat håll.
Osv osv. Skönt att ha hittat ett trick han älskar :cautious:


Floyd gör ett majestätiskt "vacker tass", vecklar graciöst ut benet rakt fram, och läger tassen med en liten klatsch i handen :D
Ladda är mer hårdhänt, för att få godiset fortare, och växlar friskt mellan båda frambenen :idea:

Bättre Otis än matte i alla fall:D
 
Dåren kastar fram valfritt ben, men SPIKRAKT BEN och lite obehaglig tysk vinkel.
Inte pk. Matte är ju vänster för fn.

Kan inte du försöka ta ett snack med herr Ebbot?
Han är en klockren SD-röstare och Trump-sympatisör. Så sjukt konservativ - allt ska vara som det har varit, och helst som det var igår. Bryter vi en rutin, t ex idag när jag drog upp dem tidigt för att jag skulle på personalmöte, då blir han ARG. Han är också lite den där "Alla svarta hundar är bråkiga och går inte att lita på... Jo, grannens svarta labradortik är ju rätt snäll. Fast det är den ENDA!!! :mad:".

(Nädå, jag förmänskligar inte mina hundar... :angel::o:D)
 
Kan inte du försöka ta ett snack med herr Ebbot?
Han är en klockren SD-röstare och Trump-sympatisör. Så sjukt konservativ - allt ska vara som det har varit, och helst som det var igår. Bryter vi en rutin, t ex idag när jag drog upp dem tidigt för att jag skulle på personalmöte, då blir han ARG. Han är också lite den där "Alla svarta hundar är bråkiga och går inte att lita på... Jo, grannens svarta labradortik är ju rätt snäll. Fast det är den ENDA!!! :mad:".

(Nädå, jag förmänskligar inte mina hundar... :angel::o:D)


Eeeh. Jag hävdar ju att Dåren får migrän om man säger till henne. Tar jag fram klotången sätter hon sig under bordet och blänger tills hon får ost och tången är borta.
Hon lider av megalomani. Är husses primadonna och sitter i knät på café och käkar croissant.
Är klart fel person. Vi blev mesar när dåren flyttade in och hon har oss lindade kring svansen...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
708
Senast: Emmi
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 663
Senast: YlvaG
·
L
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske men lite svårt att förklara! Men om ni skulle kunna prata med ersjälva i en annan ålder vad skulle ni säga eller...
2
Svar
30
· Visningar
1 466
Senast: förvirrad
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
14 520

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp