Bukefalos 28 år!

Uschiamig... *bild

Sv: Uschiamig... *bild

Äh, Jag får väl dra av näbben på de och när råttorna är klara finns ju superlim :angel: :devil:
 
Sv: Uschiamig... *bild

Varför inte ljudislorera buren då?:D :D
 
Sv: Uschiamig... *bild

Misshandlar de mig så gfår jag misshandla de också, sådeså! :devil:

rattalskare: Om du kan berätta hur man gör så får du en mille, lovar! :angel::D
 
Sv: Uschiamig... *bild

Dum fråga säkert men ruvar inte mamman på äggen eller ligger dom bara där?
 
Sv: Uschiamig... *bild

Jo hon ruvar, men går ut för att äta lite då och då. Mongo (pappan) verkar inte riktigt ha fattat det där med att mata frugan sin om man säger så :angel:
 
Sv: Uschiamig... *bild

Vadå, det trodde jag alla gjorde?! :angel: :devil:

(Iofs, enligt råttorna är väl både bad, vägning och kloklippning den värsta misshandeln som finns... :D)
 
Sv: Uschiamig... *bild

Jo.. det är väl det. Jag har faktiskt inte ens försökt bada den där lilla damen jag har.
Hon kommer ju hata mej i all evighet sen :crazy:
 
Sv: Uschiamig... *bild

Jag har inte badat mina på evigheter heller, småpojkarna och de snart ettåriga töserna har jag inte badat öht än... Men det skyller jag på stopp i badkaret, de får vara hur arga de vill, I don't care liksom :angel::devil::D
 
Sv: Uschiamig... *bild

hahaha. Det kan jag nog oxå skylla på.. badade katten innan.. han fällde visst lite :angel:
 
Sv: Uschiamig... *bild

Stopp i badkaret är rätt praktiskt. Funkar att duscha men badar man blir det för stort tryck när man tömmer karet så blir det bara blött golv som resultat... Så råttorna blev nog glada.
Men nu är stoppet borta *suck* :angel: :D
 
Sv: Uschiamig... *bild

Jag brukar lyckas med att få översvämmning även om jag bara duschar :crazy:
Känns som att det kanske inte är så smidigt att bada en hund eller katt när dom fäller som mest :angel:
 
Sv: Uschiamig... *bild

Det gör jag med, därför är jag noga med att alltid sitta ner och använda draperi... Sen att man får grejen där man hänger tvätt på tork i huvet om man står upp fast man är kort hör inte aaaaalls till saken :angel: :D
 
Sv: Uschiamig... *bild

Det är just därför jag har tatt bort den där tvätthängaren, eller va d nu e för nåt :D
 
Sv: Uschiamig... *bild

Fusk! Mamms envisas med att den jäveln ska vara kvar. Suuuuck.
JAG VILL HA EN DUSCH! Jag hatar badkar :cry: :cry: :cry:


(I-landsproblem? Inte då :D)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En seger på ett försök, det är resultatet hittills för Björsby Ryttarförening i zon Polar i årets upplaga av Folksam Ponnyallsvenska.
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Köpet av travhästen Global Agreement blev ett stort auktionsfynd. Resultatet hittills: fyra segrar och nästan 700 000 kronor insprunget...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
14
· Visningar
1 228
Senast: Otherside
·
  • Artikel
Hästnyheter I Brasilien har regnet återvänt till det redan svårt översvämningsdrabbade området i södra delen av landet. Bilder visar på ett...
Svar
0
· Visningar
61

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp