utan en tråd.

P

ponnytokan

Är det bara jag som har blivit beroende av att kolla denna sida? Vet att jag har massor att göra, det är stökigt, ungarna härjar och solen lockar ute... MEN jag bara måste kolla lite innan jag gör något vettigt.
Vad ska man göra om man blir beroende av sånt här? Vill ju egentligen inte alls sitta här och skriva detta. Om jag sätter lite fart här istället så kanske jag kan få komma ut och rida på min lilla älskling när min man kommer hem och kan ta hand om barnen. Ja det gör jag, ska bara kolla lite till först.
 
Sv: utan en tråd.

*Räcker upp handen*. Jag är beroende, ibland kan jag ha slagit av datorn och lagt mig i sängen och håller på att somna, då jag plötsligt hajjar till och kommer på "Jag måste kolla på buke, bara en LIIIIITEN stund"..

Men den lilla stunden blir snabbt flera timmar, så då kommer man oftast i säng där vid 2-3 tiden :D
 
Sv: utan en tråd.

:D Man BLIR beroende av Buke. Spec. på sommarlovet när man har fixat hästen och inte har ngt annat på hela dagen.. Inget viktigare menar jag :angel:
 
Sv: utan en tråd.

flugskit skrev:
*Räcker upp handen*. Jag är beroende, ibland kan jag ha slagit av datorn och lagt mig i sängen och håller på att somna, då jag plötsligt hajjar till och kommer på "Jag måste kolla på buke, bara en LIIIIITEN stund"..

Men den lilla stunden blir snabbt flera timmar, så då kommer man oftast i säng där vid 2-3 tiden :D

:bow:
precis!!!
 
Sv: utan en tråd.

jag är helt klart beroende. jag sitter på buke minst två ggr om dagen, och jag pratar om bukefalos som om sidan var min bästa vän.
"jag läste i en tråd på buuuuke" och "på buke stod det faktiskt" eller nåt i den stilen. ;)
 
Sv: utan en tråd.

Beroende jag med.. Igår kväll klockan elva skulle jag, efter en kvälls jakt, kolla en snabbis på Buke. EN tråd skulle jag kolla.. Skulle upp fyra i morse, men nä, en liten stund blev en timme..
 
Sv: utan en tråd.

Jag kan väl räkna mig som allvarligt bukeberoende. Gör i princip inget annat känns det som. Buke- skolan - stallet - buke - sova - buke :p
 
Sv: utan en tråd.

Hrm jo man sitter väl kanske här mer än man borde. Men, har jag annat att göra gör jag det, i alla fall på sommarlovet, tyvärr har skolan fått lida ibland.
Pratar ofta med mina kompisar om "en tråd jag läste på buke" "en person på buke sa/berättade..." "det där såg ut som en på buke som..."
:o Lite löjlig man känner sig, men buke är ju förbaskat underhållande:D
 
Sv: utan en tråd.

JA! Jag är beroende! Bytte användare till denna för EN månad sen, exakt i dag, kolla hur många inlägg det redan blivit :crazy:
 
Sv: utan en tråd.

Jag är också väldigt beroende.

Letar just nu jobb och då ligger buke uppe samtidigt och får nog lika mycket tid :D
 
Sv: utan en tråd.

Priscilla skrev:
jag är helt klart beroende. jag sitter på buke minst två ggr om dagen, och jag pratar om bukefalos som om sidan var min bästa vän.
"jag läste i en tråd på buuuuke" och "på buke stod det faktiskt" eller nåt i den stilen. ;)

Haha exakt så är det för mig med! :D
 
Sv: utan en tråd.

Det här forumet är livsfarligt. Jag är helberoende, det är en sak som är säker.Snart kommer det nog finnas utbildade "Buketerapeuter", specialtränade på att bryta detta forumberoende :rofl:
Det öppnar väl mottagningar i varenda liten byhåla kan tänka.
 
Sv: utan en tråd.

-räcker upp handen- Är inte alla här det? :angel:
 
Sv: utan en tråd.

japp, jag är också beroende! :crazy: Det är ju så roligt och vad gör man inte för att slippa städa etc :angel: i perioder när det är mycket i skolan så brukar jag helt enkelt strunta i att gå in på buke, för att "bara en liten stund" existerar som sagt inte. Har man väl loggat in så är man fast!

vill man vara på riktigt säkra sidan så ska man strunta i att sätta på datorn överhuvudtaget, det har hänt att jag har startat datorn för att göra "något viktigt" och helt plötsligt så sitter jag på buke! läskigt... :eek:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 562
Senast: sjoberga
·
Samhälle Ska på ett julbord på Lilla Essingen imorgon. Primusgatan 116. Sitter och kollar hur jag ska ta mig dit. Hade tänkt mig kollektivt med...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Cattis_E
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 416
Hemmet För några dagar sedan fick jag kontrakt på ny hyresrätt. Ska nu säga upp min gamla men behöver lite hjälp att tänka. Har egentligen...
Svar
12
· Visningar
834
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp