utan en tråd.

Sv: utan en tråd.

Ställer mig till skaran som är beroende. Tur e att man precis fått bredband. Telefonräkningen var DYR innan :eek: .
M vh A_Z
 
Sv: utan en tråd.

jag är nog lite beroende.

Det värsta är ju att när jag inte sitter på buke så brukar jag tänka på vad för trådar jag kan starta i de olika forumen och vad jag kan skriva!
Speciellt om det har hänt nått, kanske drattat av en häst eller att jag krockade när jag övningskörde eller farit omkull med cykeln eller vad som hellst!

det är läskigt! Till och med innan jag somnar ligger jag och tänker vad jag kan skriva, te x i går kväll tänkte jag att jag kan starta en sånhär tråd där jag skriver det jag skrivit nu för att förhoppningsvis inte behöva tänka i "buke-forum-form" längre :p

(Ok, ingen fattade säkert vad jag menade nu, men jag fick iallafall skriva det ;) )
 
Sv: utan en tråd.

Jag får nog också sälla mig till skaran av bukeberonde personer.
Efter mjölkningen på morgonen så tänker jag "jag kollar lite bara innan jag går in och duschar",,,kommer in i dushen två timmar senare.

Varje tillfälle som ges så sätter jag mig gärna här.
Men det är faktiskt väldig avkopplande också.
Att bara sitta och läsa om sådant man tycker är intressant, få hjälp om det är något man undrar över osv.

Kan tala om att jag har suttit här sedan mjölkningen nu i kväll ;) :D

Jag är även en av dom som har en alldeles egen bukefalos keps med mitt användarnamn på :bump:
 
Senast ändrad:
Sv: utan en tråd.

jag är bukeberoende, eller ja det går i perioder och just nu är en sån period, minsta lilla lediga sekund sitter jag här, gärna trots att jag borde sova eller något annat.


Och jag går med i Silverstols "klubb" om att tänka i 'Buke-form'. Så gör jag också ibland :p
 
Sv: utan en tråd.

Räcker också upp en hand. :angel: Konstigt att man kan få ett beroende av en sida på Internet. Men vad spelar det för roll, oftast har vi ju väldigt roligt och trevligt här, för att inte tala om träffarna, och alla nya människor man lär känna.
 
Sv: utan en tråd.

Tillhör absolut de beroendes skara... :banana:

Snart står det stora rubriker i kvällspressen om nytt, behandlingshem för tjejer med Buke symptom.... :devil: :banana:
 
Sv: utan en tråd.

Glöm inte grabbarna som faktiskt är här också. Även dom kanske blir beroende en dag, om dom inte redan är det.
 
Sv: utan en tråd.

shady skrev:
Glöm inte grabbarna som faktiskt är här också. Även dom kanske blir beroende en dag, om dom inte redan är det.


Ursäkta mig.... självklart ska vi inte glömma grabbarna.... :o
 
Sv: utan en tråd.

Nej det får vi absolut inte göra. Tänk på vad som kan hända om Ride on blir sne eller något. ;) :angel: :D
 
Sv: utan en tråd.

Ingen fara, jag känner mig inte ett dugg bortglömd. Jag fyller ju en viktig funktion här på Buke, jag lyckas ju reta upp nån varje dag så magsyran hålls på en stadig och jämn nivå. :devil:

Jag tror inte jag är beroende, eller, ja lite grann, eller ganska mycket, eller,,,,,,,,,,,,,,,HJÄÄÄÄÄLP
 
Sv: utan en tråd.

Härligt, vi vill ju inte att ni skall känna er bortglömda heller. Vart har gammeln tagit vägen förrästen?
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
751
Senast: Nova123
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 594
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 562
Senast: sjoberga
·
Samhälle Ska på ett julbord på Lilla Essingen imorgon. Primusgatan 116. Sitter och kollar hur jag ska ta mig dit. Hade tänkt mig kollektivt med...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp