Bukefalos 28 år!

Utbetalning av föräldrapenning

Sv: Utbetalning av föräldrapenning

Du de där pappadagarna fick vi vänta på... Oj oj oj... De kom flera månader efteråt :o Jag ska hålla tummarna att ni får de snabbare!
 
Sv: Utbetalning av föräldrapenning

Pappadagarna är inget vi räknar med att få snart, vi var idag och skrev under faderskapsintyget. Innan det har kommit in till FK tar det väl ett bra tag så där ligger vi lågt.
 
Sv: Utbetalning av föräldrapenning

Du de där pappadagarna fick vi vänta på... Oj oj oj... De kom flera månader efteråt :o Jag ska hålla tummarna att ni får de snabbare!

WIEE!!! 31 ansökte vi imorgon får vi dem!! Och istället för fattigare är vi rikare ??? INte bara pga mannens övertid. Skumt :p Inte oss emot det hade blivit uppskjutna räkningar annars!

VI ansökte wabb dvs begärde pengarna den 31:e men pappadagarna först den 13:e nov! Men vi får ju allti en klump, baseras på samma % sats så kanske därför de kom snabbt?
 
Sv: Utbetalning av föräldrapenning

Grattis till er med! Skönt när pengarna inte släpar efter, det blir som ett hål i plånboken då...

Tyvärr är mina pengar typ slut redan :angel: Idag drogs hyra, lån och CSN *blä* Ibland längtar jag efter att börja jobba igen så jag får en riktig lön.
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 536
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 617
Senast: Shixle
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 575
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 317
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp