Bukefalos 28 år!

Utrustning (färg)

Eme_liie

Trådstartare
Jag kommer då kanske att få hem en till häst och tänkte på hur man ska göra lite med utrustning. (jag är väldigt nogrann) Min häst som jag nu, alla hans saker är blått (jag älskar blått) schabrak täcken allt är blått förutom något som jag fick med när jag köpte honom men allt nytt är blått.

Kommer det se konstigt ut om man har blått till båda?
http://Malmen89.bilddagboken.se/p/show.html?id=132072698&directlink=1
Det här är då min häst som jag har nu blått

http://Malmen89.bilddagboken.se/p/show.html?id=390395975&directlink=1

hästen som troligtvis kommer. Vilken färg skulle passa till honom??
 
Senast ändrad:
Sv: Utrustning (färg)

Hej :)

De flesta fägerna skulle nog passa på honom eftersom han är rätt mörk.
Om du vill ha blått till båda så kan du ju ha olika blå, tex klarblå på den ena och marinblått på den andra eller nått sånt. Jag själv skulle ta en annan färg till den nya iaf. Mina hästar har marinblått, rosa, ljusblått, lila och grönt.
 
Sv: Utrustning (färg)

Hej :)

De flesta fägerna skulle nog passa på honom eftersom han är rätt mörk.
Om du vill ha blått till båda så kan du ju ha olika blå, tex klarblå på den ena och marinblått på den andra eller nått sånt. Jag själv skulle ta en annan färg till den nya iaf. Mina hästar har marinblått, rosa, ljusblått, lila och grönt.

Jag funderar lite på grönt till den nya men det är ingen favorit färg hos mig. vill gärna ha en färg där man hittar färgen ^^ brun ser man t.ex. inte så ofta när man är i affären
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 542
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 191
Senast: Cambrie
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 787
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp