Vaccinationer på tävling!!

Elsiiiiii

Trådstartare
Har tänkt på en sak...
När de går igenom vaccinationsintyg på tävling...vad kollar de då?
Enbart senaste vaccination? Att A och B stämmer? Eller sitter de och går igenom alla? Känns som att det borde ta en evighet.
 
Fast nuförtiden kollar man genom stickprovskontroll (inte alla) att det som är angivet i TDB stämmer. Eftersom alla vaccinationer förs in där.
 
Det gäller också att man är noggrann när man för in datumen så det blir helt rätt
Ett felaktigt datum och du får 1500 kr i straffavgift samt blir avstängd från att tävla tills uppgifterna är korrigerade i TDB
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
308
Senast: Törnrosa
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 070
Senast: nullo-modo
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 346
Senast: zarmino
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp