Vad är de första sakerna du tänker på om du tänker på din häst?

Engagemang och arbetsglädje, från oss båda. Är man 3,5 tycker (i alla fall min) att allt som matte hittar på är super-duper-jätte-mega-roligt!! :D
 
Pontus 24 år, tacksamhet över allt han lärt mig. Överväldigande ömhet. Och så ler jag lite åt hans olater som blir mer markanta med åren. Som hos en människa. Mina hästar är precis flyttade till ny vinterhage. Två ha blandad skog och vall. Kuperat. Allt man i teorin önskar sin häst. När det mörknar står Pontus vi grinden. Oimponerad. Han har sett allt. Nu vill han in och vila.

Kavat 4 år, hur ska det gå? Ska jag sälja? Kan jag hitta någon som är bättre för hans utveckling än jag? Nej, jag älskar honom passionerat. Han är min för livet. Tvära kast.
 
Åsna. Eller Ponny....

Låter hemskt, men det är mycket kärlek i de orden. Min fröken har lite egna åsikter och kan vara väldigt envis mellan varven, dessutom älskar hon att bli kliad i öronen, och då ser hon ut som en liten åsna.. :)
 
Mitt sto:
Klok, trygg, vacker, intelligent, stolthet, bitch ;)
Pirrar i magen vid tanken på henne :love: (även om hennes åsikter väldigt sällan stämmer med mina :p )

Min unghingst:
Busig, söt, intelligent, stolthet, framtid :)
Är roligt att se honom växa upp, och ska bli spännande att se hur framtiden för oss blir.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 473
Senast: Hedinn
·
Tjatter Hur börjar tankarna gå när ni läser någon rubrik eller annan text? Jag har märkt att jag oftast börjar fundera över (oftast negativa)...
Svar
7
· Visningar
366
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ golit tänker sällan på Rom. I varje fall i det gängse begreppet. Däremot far tankarna ett par gånger om dagen till despotatet Epirus...
2
Svar
23
· Visningar
730
Senast: nullo-modo
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 408
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp