Bukefalos 28 år!

Vad är det för "fel" på Börjes barnridbyxor...

G

Grevinnan

Vad är det för \"fel\" på Börjes barnridbyxor...

...i jodphursmodell efter som dom bara kostar 59 kronor???
Beställde ett annat par billiga där en gång och storleken var en katastrof, midjan var enorm och benen jättekorta *ler*
 
Re: Vad är det för \"fel\" på Börjes barnridbyxor...

Tja fel o fel... Det ska ju som sagt va att passformen kan va lite konstig i så fall.... :smirk:
Med all sannolikhet har de hämtat in ett STORT gäng (läs långtradare :o ) barnridbyxor från indien som säljs för en billig peng. Antagligen tillverkade för en billig peng oxå.

Eller enligt devisen "det ska inte behöva vara dyrt att rida eller ha häst" :confused:
 
Re: Vad är det för \"fel\" på Börjes barnridbyxor...

Jag har undrat här förut men verkar inte vara någon som vågat beställa. Du som bor i Tingsryd, du skulle inte vilja springa dit och kolla?
 
Re: Vad är det för \"fel\" på Börjes barnridbyxor...

skulle jag väl kunna göra nån dag :smirk: om dom har några i affären
återkommer
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 184
Senast: Elo
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 708
Senast: Kraxa
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 194
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp