Vad är ditt guilty pleasure för tillfället?

Jag bakade en choklad/hallonkaka till mina barn igår kväll som dom skulle äta idag. Nu finns det bara en liiiiten bit kvar och barnen har inte ens smakat än.

Usch vad hemsk jag är :arghh:

(Och min man är lika hemsk han också........)

Är kakans fel. Den är för god :cautious:
Meh, då har du ju en perfekt anledning att göra en till...!
Erkänner att jag inte är så insatt i benämningen "guilty pleasures" så jag antar att jag inte haaaar någon? Eller...?
 
Meh, då har du ju en perfekt anledning att göra en till...!
Erkänner att jag inte är så insatt i benämningen "guilty pleasures" så jag antar att jag inte haaaar någon? Eller...?
Grejen är att jag gjorde en till och den råkade försvinna den också innan barnen fick smaka :o:o:o:o

Knappt att jag vågade erkänna det där.

Inget alls du gör lite i smyg eller något du skäms för alls?

Låter väldigt skumt i mina öron :cautious:




:D
 
Kan inte komma på något i alla fall, eller så vill jag bara inte erkänna det för mig själv...det är ju ett alternativ förstås! :sneaky:

Well, då får du väl göra en till-till...då :D

Eller vänta! Jag har Aaron Carter på en spotifylista och den är:
1. Från 1997 eller något
2. Inte bra. Alls.

Dessutom kan jag fortfarande texten, och sjunger med...(en ovana jag har, sjunga med i låtar jag lyssnar på..även offentligt)

Eh...inte bara Aaron Carter för den delen, massa konstig musik på den...
 
Senast ändrad:
Åh, jag har ett riktigt guilty pleasure just nu, pinsamt att erkänna...
Jag tittar på youtube-videor där de klämmer pormaskar :o:o Inte skvättiga finnar eller något värre, men just pormaskar fascinerar av någon konstig anledning. Det var länge sen jag hade några egna att klämma bort och det är något tillfredsställande med att se de där svarta sakerna försvinna.
Usch, nu är det jobbigt, ha ha... :o
 
Kan inte komma på något i alla fall, eller så vill jag bara inte erkänna det för mig själv...det är ju ett alternativ förstås! :sneaky:

Well, då får du väl göra en till-till...då :D

Eller vänta! Jag har Aaron Carter på en spotifylista och den är:
1. Från 1997 eller något
2. Inte bra. Alls.

Dessutom kan jag fortfarande texten, och sjunger med...(en ovana jag har, sjunga med i låtar jag lyssnar på..även offentligt)

Eh...inte bara Aaron Carter för den delen, massa konstig musik på den...
Se där nu kröp det fram. Det finns
A L L T I D något......:sneaky:
 
Åh, jag har ett riktigt guilty pleasure just nu, pinsamt att erkänna...
Jag tittar på youtube-videor där de klämmer pormaskar :o:o Inte skvättiga finnar eller något värre, men just pormaskar fascinerar av någon konstig anledning. Det var länge sen jag hade några egna att klämma bort och det är något tillfredsställande med att se de där svarta sakerna försvinna.
Usch, nu är det jobbigt, ha ha... :o
Du kan få låna min hund, hon har massa pormaskar :yuck:
 
Kom på ett till... tidsresor :o älskar filmer, serier, böcker osv som handlar om tidsresor :D
Nu senast grottade jag ner mig i serien Terra Nova och blev helt förstörd när jag insåg att den lades ner efter bara en säsong :(
 
Att man ingår i en fandom? Jo men ingen skriver vilken :p

Ah, det förstod inte min trötta hjärna :P
För tillfället är det ingen fandom som jag är helt inne i (Teen Wolf var väl den senaste... :o Men eftersom serien har stått still nu ett år, så minskar intresset)
Men jag har en känsla av att den nya Daredevil serien blir den "nya" fandom för mig :love:
 
:rofl:

Jag skrattar så jag håller på och dör!

Var väldigt fundersam över varför det inlägget inte dök upp i amorterings tråden men tänkte att jag hade nog drömt att jag skrev det, alternativt glömt bort att klicka på rätt knapp.

Men tja, det är nog ett guilty pleasure att se lånen krympa ;)

Hehe.. jag antog att det hade hamnat fel...
Men det var samtidigt lite roligt... för jag vet en man i samma klass när jag pluggade ekonomi som älskade att logga in på bankkontot för att se sparkontot växa.. Det var det han tog upp när vi pratade om vad som gav oss glädje i livet.
Så jag tänkte att du kanske var likadan! ;) :p
Fast det kanske man inte gör i hemligthet. :D
 
Fast det kanske man inte gör i hemligthet. :D

Nja, jag är nog sämst på att spara ;) Egentligen vill jag inte betala av lån heller, men det känns drygt att vara skyldig folk pengar :D

Var rätt chockad när jag loggade in, har nästan aldrig några notiser och nu var det flera stycken. Byggde ju upp förväntningar och undrade var det var som pågick, sen var det bara jag som var klantig och förvirrad som vanligt :D:o:angel:
 
Nu har jag inte last hela traden. :p Men fanfic! Ah. Sa svart att forklara for manniskor som inte ar insatta. Jag vill helst inte tanka pa nagot som ett guilty pleasure men om nagot ar det sa ar det det. (Skriver inte, men laser och ar typ medbrottsling/enabler till en forfattare. :angel:)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp