Bukefalos 28 år!

Vad är ni för personlighetstyp?

Ramona

Trådstartare
Eftersom jag har en livskris deluxe har jag gjort några personlighetstester för att liksom försöka få lite ledning i vad jag ska göra med mitt liv. Det är faktiskt väldigt kul och så länge man är ärligt så stämmer det väldigt bra.

Detta på Jobbsafari tycker jag var extra bra.
https://www.jobbsafari.se/persontypstest


Jag blev ENJF. Vad blev ni för personlighetstyp?
 
Som vanligt kan jag inte välja mellan svaren för bägge eller inget stämmer.
Har även gjort seriösa tester med handledare där dom bara skakade på huvudet och sa att din personlighet är lite ovanlig men vi brukar sätta sådana som dig i mitten på diagrammet. Yeeey!
 
Tycker det är intressant att se vad andra här får, hur det stämmer överens med uppfattningen jag fått av personen här på buke.
JA! Det är ju sjukt spännande. Ska bli roligt när fler folk vaknar och gör testet, vilket jag hoppas att de gör. :D
 
INFP fick jag, fanns endel frågor som inte något passade på men efteråt passade det mesta.
Satt mest hela tiden och bara ''Är det inte slut snaaaaart?'':D
 
Jag har gjort den testen tidigare och blev ESFJ då. Det är några år sedan och när jag gjorde testen nu blev jag ENFJ vilket jag tycker är intressant. Jag har mer energi nu (även om jag önskar att den hade varit så mycket högre!) och orkar prata mer IRL än vad jag orkade då (som svårt sjuk) och jag tror att det egentligen är den största förändringen och det som ger skillnaden.
 
Jag blev ISFJ.

Tycker det stämmer bra på hur jag är på arbetet (när jag är med personer jag inte har en nära relation till)
Gjorde om testet och utgick ifrån hur jag är med personer som står mig nära bara för att :p och blev ENFP
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 673
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 844
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 487
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 132
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp