Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mirre

Trådstartare
Finns ju en tråd om vad man är irriterad på, så nu kommer en om vad som gör er glada idag istället :)

Jag har precis kommit hem från en kompis jag inte träffat på evigheter :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag fyller år om mindre än två veckor och har idag varit och kikat på kamera! :bump: :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Hade en riktigt trevlig kväll igår, idag en mysig sovmorgon, hästen var jättefin idag och imorgon händer också lite kul :) plus kanonfint väder!! :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag har kommit underfund med (en sak med) min kropp! Har gått och varit törstig i så gott som ett år. Eller ja, inte varje dag men flera gånger i veckan. Och då VERKLIGEN törstig. Kan dricka hur mycket som helst men det rinner bara rakt igenom och törsten driver mig näst intill till vansinne. Men idag, när jag gick en promenad trillade polletten ner och jag insåg att min törst tycks hänga ihop med hur mycket socker jag får i mig. Dvs. äter jag mycket socker blir jag törstig. Så nu ska hypotesen testas och förhoppningsvis stämmer det! Isf är det ju ett ganska lättåtgärdat problem! :laugh:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att kortisonet verkar hjälpa min katt med sina hudproblem, att jag idag fick gå 16 finfina kilometrar i strålande sol och att jag har en alldeles fantastisk käresta.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag har färgat håret en nyans ljusare och verkligen älskar det, solen skiner och jag var ute på lång löptur i vårsolen tidigare idag! :love:
Ikväll blir det lite partaj och det enda molnet på himmlen är plugget som ska göras, men det är faktiskt ganska kul, om än tidskrävande och tidvis frustrerande!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad över att min hästs skada inte verkar vara så allvarlig som jag först trodde, och för att min pojkvän varit helt underbar när jag varit smått hysterisk/knäckt/überpessimist här.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att jag var på badmintontävling, skitnervös och trodde att jag skulle komma sist då alla andra spelat myyyycket längre än mig, men så kommer jag hem som 5a av 16 personer då jag åkte ut i kvartsfinalen! :banana:

Det där med tävling var visst inte så hemskt som det lät ;)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Att jag om 10 min ska slå mig ned i soffan tillsammans med glass, lösgodis och kolla på melodifestivalen och NJUTA! Äter bara gottis på lördagar vilket är en totyr för en gottegris som mig, så vardagarna är inte nådiga är så sjuuuuukt sugen, men nu är det finally LÖRDAG och ääääntligen får jag äta gotte och det ska bli så JÄVLA gott :D :d :love:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Att ridpasset med hästen kändes bra! :) Kan ju gå bättre, men det gick mycket bra för den nivån vi är just nu. :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Att ridpasset med hästen kändes bra! :) Kan ju gå bättre, men det gick mycket bra för den nivån vi är just nu. :)

Samma här. Plus att ridturen på den andra hästen var oerhört härlig ute i vårväder med galopper i skogen :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Glad för att jag lyckats hålla mig ifrån sötsaker länge nu *stolt*
Ovanligt länge för att vara mig och det känns så bra!

Hade besök av sambons bror idag som vi inte träffar så ofta
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Att jag och medryttarhästen drog en rejäl repa i dag... bara för att. Första riktiga galoppen sedan han reds in och sedan jag börjat rida honom :) precis vad vi båda behövde!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Glad för att jag lyckats hålla mig ifrån sötsaker länge nu *stolt*
Ovanligt länge för att vara mig och det känns så bra!

Hade besök av sambons bror idag som vi inte träffar så ofta

Jag har haft en ganska hemsk dag och tänkte inte skriva något i tråden, men det fetade gav mig något att vara :D-glad över, i sammanhanget!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Att Loreen vann Melodifestivalen!!! :banana: Underbart!
ESC-fans, vi ses i Globen 2013! :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad över att jag lyckats ha en dag helt för mig själv och kunnat ta det helt lugnt utan att känna mig stressad av något. Har även insett att vissa människor i min omgivning är ännu mer underbara än jag trodde, vilket inte direkt gör saken sämre. Nu är jag glad för att jag har en underbar bok att sätta tänderna i innan jag somnar... :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Glad över att hästen och jag tog en tur i solen idag, och travade "ordentligt" för första gången sen i november!

Glad över att jag lyckats gå ner 7 kg sen nyår!

Glad över att jag och pojkvännen fick en lägenhet i förrgår, vi blir sambos i juni! :love:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är..

Glad för att jag har en underbar, äkta, genuin, omtänksam, varm, rolig, positiv, stöttande och klok vän och att vi haft en jättetrevlig kväll.

Glad för att jag varit i hemstaden i helgen och träffat familjen.

Glad för att jag åker hem imorgon till vår egna lägenhet, och till våra katter.

Glad för att jag blev kallad på en andra intervju till ett jobb jag sökt.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att jag har oboy. Det enda som hjälper mot mitt skallebank idag. (vilket jag inte är lika glad för, men jag får ju skylla mig själv). :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Har just sett på Lerin på Lofoten på SVT och de är så modiga de som är med. Idag pratade några om att de gått i behandling, och hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 729
Senast: manda
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 896
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
829
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp