Bukefalos 28 år!

Vad får plats på 10 kubik?

G-uldlock

Trådstartare
Ska flytta delar av bohag och fick enbart tag i en 10 kubik-skåpbil.
Det som ska flyttas är en 3 sistig soffa med mindre divan (kommer i två delar) ett matbord för 4 personer. Samt flyttlådor, ca 12 st.

Vad tror ni, får det plats?

Soffan är ca 90 cm bred och 2m lång, bitarna passar i varandra. Totalt blir den nog 80 cm hög.
 
Ska flytta delar av bohag och fick enbart tag i en 10 kubik-skåpbil.
Det som ska flyttas är en 3 sistig soffa med mindre divan (kommer i två delar) ett matbord för 4 personer. Samt flyttlådor, ca 12 st.

Vad tror ni, får det plats?

Soffan är ca 90 cm bred och 2m lång, bitarna passar i varandra. Totalt blir den nog 80 cm hög.

Stod det inga andra mått alls, utan bara kubik? :confused: Men ja, är det inte väldigt konstigt disponerade mått så lär du få plats med allt i ett svep :)
 

Liknande trådar

Hemmet Min soffa (förutom att jag inte får på överdraget på divanen) är i ganska risigt skick. Den är kanske 12 år gammal och två katter i rad...
Svar
9
· Visningar
1 400
Senast: G-uldlock
·
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 365
Senast: Kirie
·
Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 390
Övr. Katt För 2,5 år sen hämtade jag hem 2 kattungar ca 6 veckor gamla, ur en snödriva i en snöstorm hos en kvinna på landet. Dom fick inte komma...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 158
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp