Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

IMG_20240318_152328-01.jpeg

Spenderat ett par timmar på isen med glada hundar i strålande väder. ❤️🌞
 
Idag har jag en hel lista! 😆
Slutade tidigare idag, känns alltid fantastiskt av någon anledning, trots att jag verkligen tycker om mitt jobb. 😅
Lagat svingod mat till kvällsmat och matlådor.:d
Sonens nya kanin är så fluffig och mysig! 😍

Dessutom dök min fd kollega in helt oväntat idag och hälsade på på jobbet. Så otroligt kul! ❤️
 
Tog en promenad i solen nu på förmiddagen. Det var verkligen varmt och skönt, och jag såg KROKUS!!! :D :D

Sedan, på väg hemåt, så gick vi förbi där bästa hundvännen bor. Vi såg inte hund + husse först, men plötsligt dök de upp och vi kunde ta en gemensam liten promenad också. Visade sig att de hade sett oss genom fönstret och skyndat ut för att hinna umgås lite :heart Verkligen en bra start på dagen.
 
Jag passerade både en humla och ett blommande körsbärsträd på väg till gymmet. Det gjorde mig glad.

I gar sag jag flera bin :heart

1. Mitt roliga jobb
2. Förstukvisthäng
(jag har aldrig haft en förstukvist på det här sättet tidigare, men det är ju helt fantastiskt awesome att sitta ner här en stund i solskenet när jag kommer hem från jobbet och bara landa :love:)

Far man se din farstukvist pa bild?
 
Har haft sådan energi idag, tog en promenad med en kompis som var i området. Hon bor långt bort men var här och hälsade på familjen, så vi passade på att ses. Så trevligt 😊😊
Nu nattas yngsta, mellan kollar spelvideos och äldsta är med sin tjej och ska snart till garaget och skruva bil. Jag har städat av köket och placerat mitt stora arsle i soffan
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 095
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 487
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 241
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
1 800
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp