Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

IMG_7606.jpeg


Har denna på besök på jobbet idag igen 🥰
 
Denna låg på förarstolen imorse 🥰Visa bifogad fil 141329

Grattis och hurra för dig och dina kollegor som kämpar på med att frakta oss kollektivåkande resenärer kors och tvärs i hela landet! Även om jag ofta gnäller på Skånetrafiken så är det ju inte förarna eller biljettkontrollanterna jag anklagar. Utan ni gör ett samhällsviktigt jobb på ett sätt som jag är mycket tacksam för.
 
Grattis och hurra för dig och dina kollegor som kämpar på med att frakta oss kollektivåkande resenärer kors och tvärs i hela landet! Även om jag ofta gnäller på Skånetrafiken så är det ju inte förarna eller biljettkontrollanterna jag anklagar. Utan ni gör ett samhällsviktigt jobb på ett sätt som jag är mycket tacksam för.

Tack ❤️ De flesta av oss gör så gott vi kan med de medel vi har.
 
Även jag gläds åt solsken. Tog en promenad med hundarna och försökte då att gå där vi kunde få så mycket sol på oss som möjligt. Hamnade att prata med en främling också, som även hon njöt av solen nu och det var hur trevligt som helst.
 
Att jag kunde få min unghund att sluta dra i kopplet på lunchpromenaden genom en vänlig verbal påminnelse även när hon är supermega taggad på hela världen ❤️
 
Min kompis har haft jätte bra timing hela dagen. Hörde av sig om jag ville med å handla sa ja så jag kan köpa allt tungt jag ska ha så jag kan bara komplettera senare i veckan när jag hämtar ut mitt paket som nog kommer vara lite större om än inte särskilt tungt.
Skulle hänga upp gardiner sen efter hon höt av sig då passar inte min modell i hållarna så passade perfekt å åka å hadla då jysk ligger ett par butiker bort.
Sen när hon ringer för dom strax ska åka har jag precis blivit klar med att hänga tvätten. Tar på mig kläder, går på toa går ner med dom gamla tränningskläderna som inte passar just nu i källaren och får ner dom i en kartong. Sen ser jag henne komma när jag packar ner posten i väskan.

Väldigt smidig timing hela vägen helt enkelt, så det var trevligt.

Börjar få ordning på nya lägenheten. Inga massiva mängder kvar, mest borra å få upp det sista. Min frysbox kommer imorgon.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 095
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 487
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 238
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
1 800
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp