Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

Jag korde lite fotgang med bada hundarna i dag. Princess Diva har alltid varit den som ser bast ut pa alla tavlignar vi varit for att hon "prance" sa fint nar hon gar fot och har ett stort leende hela tiden.
I dag gick min 11-aring (med en stor cancer "mass") precis lika dant och var overlycklig over att fa "jobba" igen ... i fem minuter. Nu sover hon sott. :heart
 
Jag SÅG EN UBÅT!! Alltså en aktiv ubåt i tjänst som rörde på sig! Jag har ju varit på en del museumubåtar tidigare men de ligger ju dockade. Det var en ren slump att jag var på rätt plats vid rätt tid och fick se den när den gick i ytläge. Jag hoppade och skrek som om jag var på rockkonsert! Okey, det är kanske inte ett litet varddagsglädjeämne eftersom jag har ett intresse för ubåtar som förmodligen överstiger det vanligaste för ett tant i 45års åldern men det var helt oplanerat och dök upp i min vardag idag.
Häftigt!
 
Det var sol när vi landade på Arlanda ☺️

IMG_0250.jpeg
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 095
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 487
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 237
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
1 800
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp