Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är helt euforisk. Och hes. Och lycklig. Och studsig. Det är så galet och fantastiskt och underbart att Malmö FF ska spela Champions League för andra året i rad :bump: Stämningen på en fotbollsmatch liknar verkligen ingen annan! :love:
 
Jättefina hundar du har!!
Blir glad i hjärtat när jag ser normalbyggda Rottisar :love:
Var på utställning hela helgen och såg såååå mycket feta Rottisar (och även en hel del andra raser).
Varför? varför? Varför?:cry:

Tack!:)
Jag vet. Jag avskyr att se flaskpaketen pa utstallningar. Min lilltjej ar bara 2 ar och ar fortfarande lite "valp rund" :p. Hon ar dock sa liten och smidig att det inte gor nagot att man inte kanner revbenen utan att verkligen anstranga sig:angel: En kompis kallar henne for en "pocket rottie". lol
Miss Mandy ar byggd som en normal rottie och ar sa tung i sig att hon maste verkligen hallas smidig om hon ska orka springa, hoppa och rora sig ordentligt.
 
God morgon.
Lyckades gå upp nästan den tiden jag hade tänkt, blev visst lite snooze. Det går väl sådär med att vända tillbaka dynget, vilket gör mig lite nervös inför måndag.
Just nu ska jag dricka lite te och kolla på en avsnitt på youtube. Sen får vi se.
 
Inte en jättebra dag, men det är väl bara att försöka ta sig genom den utan att gråta för mycket. Dottern tog hand om mig igår men hon är ju i skolan på dagen. Men hon är bäst i världen :love:

I eftermiddag är det ridskola och innan dess ska vi hinna ut till monstret
 
Kram @angelwings :heart jag finns tillgänglig online, svarar om jag inte kör en massa pallar just då ;)


Idag var det bara att kasta sig ur bilen och börja köra pallar! 26 st skulle lossas. Gillar den här gratis vardagsmotionen jag får nu :up:
 
@Ninnurur vad jobbar du med? Minns inte om jag frågat tidigare.
Jag är själv lite nervös inför måndag, undra hur många pallar jag får köra ut och hämta då? :nailbiting:
Jag har praktik på ett ställe som gör lite allt möjligt. Det började med ett par lastare som han körde lull på byggen med för sex år sen, nu har han typ 10 såna, tre lastbilar och ett par lager där byggen mellanlagrar kök och bad. Jag pysslar med lagerdelen, kör truck och har koll på vad som finns, när det ska vidare och så. Är utbildad logistiker så det här där det blandas kontorsjobb och ute på golvet är perfekt för mig tycker jag :) Hoppas på anställning sen. Tror inte han har möjlighet att ha mig heltid, men jag vill ändå inte jobba såpass mycket så det gör inte mig nåt ;)
Så kör du kök åt mitt håll och ska lossa utanför stan och inte på bygget så är det troligen hos oss ;)
 
Sonen är i skolan, jag har avslutat frukost, slösurfar och slölyssnar på morgonpasset (gillar progamledarkombon som är idag, David har vunnit över Kodjo :devil: men Martina är bäst :love: ).
Måste väl ta tag i räkningshögen och släpa fram snabeldraken... :crazy:.
 
Jag har praktik på ett ställe som gör lite allt möjligt. Det började med ett par lastare som han körde lull på byggen med för sex år sen, nu har han typ 10 såna, tre lastbilar och ett par lager där byggen mellanlagrar kök och bad. Jag pysslar med lagerdelen, kör truck och har koll på vad som finns, när det ska vidare och så. Är utbildad logistiker så det här där det blandas kontorsjobb och ute på golvet är perfekt för mig tycker jag :) Hoppas på anställning sen. Tror inte han har möjlighet att ha mig heltid, men jag vill ändå inte jobba såpass mycket så det gör inte mig nåt ;)
Så kör du kök åt mitt håll och ska lossa utanför stan och inte på bygget så är det troligen hos oss ;)
Ah, håller tummar och tår för det bästa. :up:

Själv ska jag ta mig i kragen och ringa ett jobbigt (fast ändå inte) telefonsamtal.
 
Har varit på inskolningssamtal med dottern på nya skolan, kändes fantastiskt bra och att dottern dessutom vågar ta för sig och frågar om massa saker känns ännu bättre! Det här känns så helt otroligt bra! :love: Nu är det bara att hoppas på att sonen får chans att börja redan i år, annars får han vänta till nästa år då han är garanterad plats! :up:
 
Har ringt de tre samtalen. Ett samtal innebar att jag blev tvungen att tacka nej till ett uppdrag. Ett samtal att företaget inte kunde svara på varför det blivit som det blivit. Ett att jag skulle bli uppringd 14.20 men kunde få en senare tid om jag ville. Det ville jag. Fick den nya tiden 14.20 :banghead:
 
Jag har fixat undan lite "viktiga samtal" guuud va tråkigt sånt är!!!
Tvättmaskinen går och hundarna har fått "sitt".
Nu ska jag ha mitt. Det vill säga kaffe och bulle!
 
Slappnar av. Redan fixat massor idag så mest mentalt utslagen men ändå energi och vill dona vidare :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 063
Senast: MissFideli
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 818
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 589
Senast: Hazel
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 209
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp