Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och väntar på att sambo ska komma hem från jobbet, då ägarna till katten som vi hittade påkörd hämtade den igår nu har hört av sig och kommer lämna tillbaka den till oss när sambo är hemma.. Antar att de inte vill ta hand om skadorna.
Jag gråter dock inte :angel:
 
Nu har mina rara gäster dragit vidare, men lämnade en hel kasse böcker till dottern, så hon kommer att bli lycklig! :D Men det höll på att bli katastrof med kaffet, jag var helt säker på att jag hade paket i skafferiet men icke där var det slut... Så det fick klara sig på det jag hade kvar...
 
Har lastat det sista för dagen och vill bara hem nu. Regnet hänger i luften och det känns i huvudet :down: Vill få i mig nåt som motverkar det så att jag kan träna ikväll!
 
Mja dammsuga är inte kul :p Vill rida

Jag kan erbjuda det också :D Du kan få välja på två olika connemaror. Ett 23-årigt D-ponnysto:

11167799_10153766844126102_2290933719909553569_n.jpg


Eller en 5-årig C-ponnyhingst:

10422407_10153929685886102_1395692770217442835_n.jpg
 
Jag är jättesvettig och äcklig. Jag har mina höbalar i en tom box. Nu stod det en 400 kilo tung och fyrkantig halmbal utanför. Det blev till att släpa höet i påsar. Många påsar.
 
Ja, ja...gott för dig då (morrar hungriga Voff som borde ställa sig vid spisen) ;)

Det ska mycket till innan det blir för mycket vitlök:d
Jag älskar marinerad vitlök, men rå vitlök att äta i bare...nja....

Nu är jag helt mör i kroppen, tog ett tufft dressyrpass på tanten, vilket kanske inte var det smartaste. Har träningsvärk och har en privatlektion i dressyr imorrn, så jag kommer inte kunna gå imorrn. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 919
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 508
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 493
Senast: Hazel
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 030
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp