Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Shopping gick smidig idag och jag har varit hemma ett gäng timmar och laddar för stallet. Men är inte alls sugen :cautious: jag brukar alltid göra stallet på fm när jag är ledig.

Och sambon gnäller på att jag är trött hela tiden :mad: väl medveten om det, men att jobba är ju inte en lösning direkt
 
IMG_5761.jpeg
 
Ska snart packa in oss i bilen och åka till kyrkogården för att tända ljus i minneslunden. Blir första ljuset för pappa, känns tufft. Poppen ska också få ett ljus där, även om jag vet att många tycker att det är fel att tända för djur där - men det struntar jag i.
Sen ljus för morfar och morbror också.

Usch, blir bara fler och fler som fattas mig… 😔
 
Insåg i en grupp jag är med i att jag inte är den enda som har luktat att det stinker kattpiss. jag har ingen katt ens men blev fundersam över stanken... Så märkligt ändå, och ska tydligen vara på många ställen! Hur har du det @Krålus stinker det hos dig? Läste att det gjorde det :D
 
Insåg i en grupp jag är med i att jag inte är den enda som har luktat att det stinker kattpiss. jag har ingen katt ens men blev fundersam över stanken... Så märkligt ändå, och ska tydligen vara på många ställen! Hur har du det @Krålus stinker det hos dig? Läste att det gjorde det :D
Var? Utomhus eller inomhus?

Utomhus kan det lukta illa när löven börjar förmultna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 769
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
67 620
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
59 558
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
64 239
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp