Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen häst kvar och barnet är numera vuxen, jag shoppar nog lika många par skor per år nu som när alla 3 behövde skor :angel:
Lyllos. Jag behöver desperat nya skor. Men hittar inga jag vill ha.
Är kanske i fel århundrande? Lite nättare än kängor, lite klack och mördar inte mina fötter. :cry:
 
Funderar på hur jag ska få ihop ridskolan i kväll iom att min terrorist till pappa tvunget skulle använda sin egen bil för att åka till Västervik (vem gör ens så?!? :rage: :p)
Slänger ut en ifall att fråga här... kan man swisha taxi?
Det är absolut sista bussen jag måste hinna till efter. Jag tänkte lämna plånboken hemma pga har ingenstans att ha den när jag rider... 🤔
 
Funderar på hur jag ska få ihop ridskolan i kväll iom att min terrorist till pappa tvunget skulle använda sin egen bil för att åka till Västervik (vem gör ens så?!? :rage: :p)
Slänger ut en ifall att fråga här... kan man swisha taxi?
Det är absolut sista bussen jag måste hinna till efter. Jag tänkte lämna plånboken hemma pga har ingenstans att ha den när jag rider... 🤔

Du kan inte betala contactless med mobilen? (Bor inte i Sverige så har ingen aning om hur Swish funkar tyvärr..)
 
Du kan inte betala contactless med mobilen? (Bor inte i Sverige så har ingen aning om hur Swish funkar tyvärr..)
Har inte fixat så jag kan göra det än med mobilen (har typ obefintliga fingeravtryck så det blir svårt - men har läst att det på något sätt ska gå även utan fingeravtryck)
Det står lite kryptiskt på en av taxibolagen att "du kan betala med en mobilapp som betalsätt"... men vilken betalapp?! :D 😅
 
Har inte fixat så jag kan göra det än med mobilen (har typ obefintliga fingeravtryck så det blir svårt - men har läst att det på något sätt ska gå även utan fingeravtryck)
Det står lite kryptiskt på en av taxibolagen att "du kan betala med en mobilapp som betalsätt"... men vilken betalapp?! :D 😅

Hmm taxibolaget har kanske en egen app där de även kan ta betalningar? Jag låser bara upp skärmen och håller den vid läsaren för att betala :)
 
Blocket? Måste ju finnas de vars ungar vuxit ifrån sina?
Mina fd grannar sålde en de hade men vet inte om det var via Blocket.
Har letat men ofta är de väldigt slitna och såklart redan monterade. Och ofta är priset inte så pass mycket billigare att det motiverar mig till att både montera ner, köra, kånka x2 och montera upp igen. 😅
Men en kik till skadad iofs inte! 😀
 
Funderar på hur jag ska få ihop ridskolan i kväll iom att min terrorist till pappa tvunget skulle använda sin egen bil för att åka till Västervik (vem gör ens så?!? :rage: :p)
Slänger ut en ifall att fråga här... kan man swisha taxi?
Det är absolut sista bussen jag måste hinna till efter. Jag tänkte lämna plånboken hemma pga har ingenstans att ha den när jag rider... 🤔
Ta bara med dig kortet då. Lägg den i BH:n.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 724
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 806
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
2 011
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 831

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp