Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var inne och handlade lite trevligt inför helgen, då såg jag ett annat känt ansikte :love:

1713439819293.png
 
Vi fick iaf 5 cm snö idag.
Så onödigt.
Och helt plötsligt har hv fått för sig att installera diskmaskin och tvättmaskin för de som önskat.
Så lät det inte när jag frågade förut.
Men nu ska jag flytta till en lägenhet som är totalrenoverad så det blir skönt.
 
Jag har läst ikapp så långt att jag bara är en dag efter nu 😄 Idag har min klass haft "nationella prov" i Engelska (om jag fattat rätt så är NP typ frivilligt i den kursen, så det är inte riktigt ett NP). Vi var klara strax innan 12 och min eftermiddagslektion blev inställd, så nu sitter jag och väntar på mamma.

Det råkade bli så att hon jobbar i samma stad som min skola ligger i idag och imorgon och våra tider matchar nästan perfekt, så jag får skjuts av mamma. Dessutom har de, sedan igår, helt ställt in "min" busshållplats pga ett spårarbete så det var väldigt passande att jag kunde åka med mamma idag och imorgon :up:

Jag kunde så klart tagit bussen hem vid 12. Men jag hade ändå räknat med att sluta kl 16 och har skolarbete att göra, så jag kan lika gärna göra det här. Planen är också att jag och mamma ska födelsedagsfika i eftermiddag 🍰 Så jag kände att jag lika gärna kan vänta även om det blir några timmar :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 110
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 718
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 915
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 070
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp