Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista tåget för den här resan :)

Min måndag på jobbet är helt sjuk, möten bokade 8-9, 9-9.30, 9.30-10, 10-11, 11.30-12.15, 14-15 och 15-16.

Jag kommer behöva sova sen. Och ha sju miljoner journaler att skriva ikapp. Tisdagen är likadan. Och onsdagen men bara halva.

Men jag gillar att ha mycket att göra när jag kan hantera det.
 
Hade en alldeles för uppbokad dag igår men hade tyvärr inte kontroll på det själv, va iaf på trädgårdsvandring på kvällen och det va supertrevligt och jag hade väldigt roligt men det betydde också att jag kraschade totalt idag har haft fruktansvärt ont och knappt kunnat resa mig. Som tur va så har det varit kalasväder så jag har kunnat ligga i hängmattan och vila.

Får väl trösta mig med att jag åtminstone lärt mig att det är totalt olönt att försöka tvinga mig själv att göra saker när jag mår såhär och förhoppningsvis tar det bara några dagar att återhämta mig
 
Helt ärligt, fy :devil: vad skönt att för första gången i år få sitta i solen i trädgården, med lite starkt i glaset, spritt språngande näck och bara vara. 😜

Hönsen instängda, hästarna skrubbade i hagen så det ser ut som något dött och en halvruggad shettis. Varulven tigger uppmärksamhet, fåntratt smyger omkring, katterna instängda och jag bara njuter, lätt förvirrad, medan jag lyssnar på Trädgård med Pernilla och John.

Det HÄR kommer jag att sakna! 🥹
 

Bifogade filer

  • IMG_0874.jpeg
    IMG_0874.jpeg
    593,2 KB · Visningar: 142
... och så börjar jag övertänka. Behövde hon verkligen sövas, allt var ju okej. Har jag stressat min gamla hund helt i onödan nu? Kommer hon någonsin att bli okej igen? Tänk om hon har hängsvans för alltid nu? Jag är världen sämsta matte! 😭 😅
 
... och så börjar jag övertänka. Behövde hon verkligen sövas, allt var ju okej. Har jag stressat min gamla hund helt i onödan nu? Kommer hon någonsin att bli okej igen? Tänk om hon har hängsvans för alltid nu? Jag är världen sämsta matte! 😭 😅

Katten kliade sig 2 gånger idag och jag bah "hon har säkert allergi :cry: "

Hon hade en fästing :meh:

Du gör garanterat allt för din hund och hon kommer snart må finfint igen :heart
 
.. och ja, jag vet att jag är överkänslig, jag skriver mest bara av mig här för att jag tror ni fattar. :D :love: Jag kan inte ringa upp folk och böla för att min gamla hund inte viftar på svansen efter sövning. Jag skulle inte låta riktigt klok.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 392
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 966
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
423
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp