Bukefalos 28 Ă„r!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
PÄ jobbet. Ska snart ta tag i att scanna kattens journaler nÀr jag svarat pÄ morgonens mail, sedan skicka över till veterinÀren.

Kom pĂ„ tvĂ„ frĂ„gor till veterinĂ€ren ocksĂ„ i morse att skriva ner i mailet. Om hon ska ha med sig sin astmamedicin, och om jag kanske ska ge i förebyggande syfte innan. Även metacamen, om jag ska sluta med metacamen nĂ„gon dag innan eller hur jag ska göra med den.

SÄ mycket att tÀnka pÄ :arghh::nailbiting:
 
Vaknade en timme senare Àn vanligt trots att jag gick och la mig tidigt, men kÀnner mig fortfarande vÀldigt trött. Katten gÄr runt och klagar trots att han fÄtt mat, tror att han Àr upprörd pÄ att det regnar ute. Dags att fixa lite kaffe och förhoppningsvis vakna till lite mer!
 
Har klippt Lillans klor (inte nöjd katt, men det var Ätminstone mindre hemskt Àn öronrengöringen som hon tvingats utstÄ i nÄgra dagar - ena örat verkade lite irriterat och hon kliade mycket i det..som tur Àr verkar det ha gett sig nu, hoppas att det hÄller i sig sÄ att vi slipper Äka till veterinÀren!). Och röjt lite. TvÀttar vidare.
 
Har stÀllt ut alla vÀxter för avhÀrdning och nu dags att sortera saker som blivit överflödigt sedan vi flyttade ihop. Förhoppningsvis vill sambons syskon ha ett par grejer annars hamnar det pÄ byns loppis.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Mat Jag skulle vilja bjuda nÄgon pÄ middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det Àr med tanke pÄ att jag varken Àr bra pÄ...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 392
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jÀmnt. Vi andra systrar funderar pÄ att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Fille
·
  • LĂ„st
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthÄr pÄ sÀngklÀderna..." Matte funderar pÄ att köra favorit i repris vad gÀller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 964
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och Àr dÀrför inte van vid hur det funkar) men nu har jag bestÀllt en sÄ pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
423
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp