Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blir olika toner av olika färger. det tjuter lite tyst beronde på vad. men bara när jag är trött


Intressant! Kan det vara att hörseln och synen sammankopplas på något sätt när du blir trött?

Inte så vanligt. Undrar varför vissa har så. Vad orsaken är. Visst att du är trött. Men de flesta som är trötta hör inga toner.

Jag får läsa på om det här mer sen någon annan dag :) finns många frågetecken än.
 
Intressant! Kan det vara att hörseln och synen sammankopplas på något sätt när du blir trött?

Inte så vanligt. Undrar varför vissa har så. Vad orsaken är. Visst att du är trött. Men de flesta som är trötta hör inga toner.

Jag får läsa på om det här mer sen någon annan dag :) finns många frågetecken än.
Jag kan säga såhär det blir man inte piggare av i alla fall.
 
Ska kolla på dagens avsnitt av Vår tid är nu och sen sova.
Är för övrigt ganska grinig på att Granen fick Guldbollen. Givetvis borde Emil Forsberg fått den :mad:
 
Ambulansen åkte för en stund sedan. Sambon rasade ihop på golvet och skrämde livet ur mig. De kunde dock inte hitta annat än högt blodtryck så det blir VC och läkare imorgon. Jag är dock fortfarande orolig.. :(
 
Vaken :meh:. Varför är jag så lättväkt då jag ska vakna extra tidigt. Måste upp kl:05:15 inte nu.
Så får göra något annat en stund sen prova somna igen.
 
Ambulansen åkte för en stund sedan. Sambon rasade ihop på golvet och skrämde livet ur mig. De kunde dock inte hitta annat än högt blodtryck så det blir VC och läkare imorgon. Jag är dock fortfarande orolig.. :(

Men fy så hemskt! Hoppas att det "bara" är blodtrycket även om det inte är så bara :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
686
Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 221
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: seahawk
·
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
493
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldhamster ungar

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp