Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm Då har vi lite olika smak .Såg att det varit andra kändisar där och spelat som dire straits och andra bra grupper .Men vi åt innan det började och i pausen .Rätt god mat men dom hade ju för tusan glömt potatisen så vi begärde in potatis och fick en liten skål som vi nästan slogs om .Tydligen skulle man äta någon typ av grönsak till i stället för potatis .Vi satt nästan högst upp och bara det var en upplevelse för det var långt ner till där dom stod och väsnades .Man fick nästan svindel när man tittade ner .Många trappor och gångar vi gick igenom för att komma på plats och man fick vara tyst som en mus .Så gillar du det tycker jag du ska åka dit för det var en upplevelse att bara se det och bara vara i The Royal Albert Hall så att musiken inte föll mig på läppen var en annan sak men man är väl inte tillräckligt intresserad .Ska kolla om jag hittat bilderna jag tog där inne

Jag har varit i Royal Albert Hall men inte just vid Last night of the Proms :)
För övrigt så tror jag att man kan vidga sina vyer utan otrevliga tillmälen ;)
 
Varit hos naprapat idag en ny för mig och hon var superbra . Har gått med fruktansvärd värk i höfter/ländrygg sedan i somras vilket lett till nervsmärtor i ben och bäcken . Har inte sovit en hel natt på jag inte vet vad, och knappt kunnat vända mig i sängen , hoppas på bättring nu.
 
är det någon annan som har att man hör färger? jag får det när jag blir trött och det är iriterande.
 
Ska försöka räkna får snart igen eftersom det gick så bra sist ;). Ska upp tidigt imorgon så har nu förberett diverse så att det ska gå smidigare. Märkligt hur det kan vara så att gå från väldigt pigg till mycket trött på så kort tid på kvällen. Medan på morgonen går det lite mer pö om pö med att bli hyfsat vaken.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
683
Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 204
Senast: Wille
·
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
491
Senast: Tranan
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 670
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp