Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Datorskrället har just uppdaterat och det tog lång tid säkert 20 minuter men enligt mitt datorsnille så byts hela Windows mot en nyaste versionen och inte som förut bara uppdatering av vissa delar och det händer en gång om året tydligen
 
JB kom väldigt, väldigt sent till mig igår. Min tupplur på tre timmar fuckade verkligen upp sömnen. Somnade 02.30 och gick upp 07. Normalt sett somnar jag vid 21-22. Är ett vrak just nu, räknar ner minuterna tills jag ”får” gå och lägga mig.
 
Otroligt perfekt crock-pot-gröt :) ! Tog rätt så exakt tre timmar, och smakar så gott, sött och varmt....
20171120_195143.jpg
Vilket recept använder du?
 
Datorskrället har just uppdaterat och det tog lång tid säkert 20 minuter men enligt mitt datorsnille så byts hela Windows mot en nyaste versionen och inte som förut bara uppdatering av vissa delar och det händer en gång om året tydligen
Min har sagt att den vill uppdatera i flera dagar,men jag har förhalat det 3 dagar i taget,tur det.:nailbiting:
 
Herregud hur står du ut .Vi var till Royal Albert Hall och kollade på en konsert med någon världskändis på ståbas .Någon typ av symfoni när vi var där från jobbet .Var en upplevelse att se men herregud vilket oväsen och någon tant som sjöng åxo på något obegripligt språk .Såg den där fiolgnisslaren dagen efter då hela gänget verkade bo på vårat hotell.Han spelade någon typ av ståbas med stråke till .Fick nog efter första pausen och gick på en pub istället .Hela spektaklet spelades in eller var direktsänt och det hette något i stil med BBC last night of the proms eller något liknande
 
Herregud hur står du ut .Vi var till Royal Albert Hall och kollade på en konsert med någon världskändis på ståbas .Någon typ av symfoni när vi var där från jobbet .Var en upplevelse att se men herregud vilket oväsen och någon tant som sjöng åxo på något obegripligt språk .Såg den där fiolgnisslaren dagen efter då hela gänget verkade bo på vårat hotell.Han spelade någon typ av ståbas med stråke till .Fick nog efter första pausen och gick på en pub istället .Hela spektaklet spelades in eller var direktsänt och det hette något i stil med BBC last night of the proms eller något liknande
:rofl: :rofl: :rofl:
 
Herregud hur står du ut .Vi var till Royal Albert Hall och kollade på en konsert med någon världskändis på ståbas .Någon typ av symfoni när vi var där från jobbet .Var en upplevelse att se men herregud vilket oväsen och någon tant som sjöng åxo på något obegripligt språk .Såg den där fiolgnisslaren dagen efter då hela gänget verkade bo på vårat hotell.Han spelade någon typ av ståbas med stråke till .Fick nog efter första pausen och gick på en pub istället .Hela spektaklet spelades in eller var direktsänt och det hette något i stil med BBC last night of the proms eller något liknande

Meh! Jag älskar Last night of the proms och tittar varje år på TV-sändningen :p
 
Meh! Jag älskar Last night of the proms och tittar varje år på TV-sändningen :p
Hmm Då har vi lite olika smak .Såg att det varit andra kändisar där och spelat som dire straits och andra bra grupper .Men vi åt innan det började och i pausen .Rätt god mat men dom hade ju för tusan glömt potatisen så vi begärde in potatis och fick en liten skål som vi nästan slogs om .Tydligen skulle man äta någon typ av grönsak till i stället för potatis .Vi satt nästan högst upp och bara det var en upplevelse för det var långt ner till där dom stod och väsnades .Man fick nästan svindel när man tittade ner .Många trappor och gångar vi gick igenom för att komma på plats och man fick vara tyst som en mus .Så gillar du det tycker jag du ska åka dit för det var en upplevelse att bara se det och bara vara i The Royal Albert Hall så att musiken inte föll mig på läppen var en annan sak men man är väl inte tillräckligt intresserad .Ska kolla om jag hittat bilderna jag tog där inne
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
680
Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 180
Senast: Wille
·
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
486
Senast: Tranan
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 651
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Skäller på andra hundar
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp