Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag är det söndag va!
Skulle till grannen och lämna en grej jag lånade och efter jag typ bankade och hade mig så öppnar ingen. Så öppnar själv dörrren och går in och ställer den på köksbordet. Fem (!) katter ligger samtidig på kökssoffa och myser :love:
Någon måste ha varit på övervåningen för det var hög musik på.
 
Julflamingo i all ära, juldino är sötare :D

772601850101-itembig-636231348300000000.jpg


Sitter alltså och söker julklappar :p
 
När man går och gråter på gatan för att allt är så skit
Kanske läge att sjukskriva sig
Kan jag hålla masken inför kollegor och elever liksom
Inget blir bättre för att du pressar dig själv över din förmåga.

Själv är jag trött nu. Jag har pratat över 40 minuter på telefon idag och det märks, trots att det var trevligt att prata. Det händer inte så ofta. Jag undrar hur jag ska orka vara social i slutet av nästa vecka. Antagligen får jag sova fem kvart i timmen efter det.
 
Äter middag och tittar på En resa för livet, som sponsrar sos-barnbyar. Jag vet ju att barn lever så, men det är ändå jobbigt att se.
Som 11-åringen som önskade sig en enda sak just nu, en bok. Helst Djungelboken.
 
När man tappat upp ett varmt bad till sig själv, nyss hemkommen från stallet pokus att jag frusit hela dagen och natten, så är livet bra!

Dock lite smolk i bägaren att minstingen stod och skrek efter mig de första 10 minuterna :meh: pappan fick tyst på honom iaf så nu njuter jag för fulla muggar och känner värmen spridas i kroppen :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
651
Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: Wille
·
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
475
Senast: Tranan
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 586
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp