Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gissa vilken personal som precis var inne och sa att hon ska jobba med sparven ikväll :rage:.
Ska påminna övrig personal (dom som jobbat förmiddagen hade fått info från nattpersonalen jag jobbade med igår), och hoppas att dom kan lösa det. Det är ändå två uskor i varje rum, då borde vi kunna få den andra
 
Gissa vilken personal som precis var inne och sa att hon ska jobba med sparven ikväll :rage:.
Ska påminna övrig personal (dom som jobbat förmiddagen hade fått info från nattpersonalen jag jobbade med igår), och hoppas att dom kan lösa det. Det är ändå två uskor i varje rum, då borde vi kunna få den andra
Men det var väl självaste #&%, den personen kommer ju inte ens ihåg vad den ska göra.:banghead:
Och såna misstag är inte på något vis okej!! Aldrig!!:rage:
Sparka, spotta, slåss om det behövs!
 
Katten och hunden leker så hårtoffsarna ryker . Samma visa hela dagarna och rätt som det är så ligger dom och sover bredvid varandra sedan är det full fart igen tills någon av dom skriker då någon bitit för hårt eller använt för mycket klor . När dom bråkar som mest så kan dom helt plötsligt börja tvätta varandra . Dessa djur
 
Skerpe vs råtta 1-0 förutom att den spelade död tills jag gick ut för att tömma fällan då blev det fart på den men fick springa ikapp den och avsluta. Jäkla tur att jag inte släppte den till katten så han skulle fått leka med den då hade den klarat sig
 
Pysslar lite här, pysslar lite där... Inte särskilt strukturerat men men... Nu är iaf klippbordet typ tomt, det har vart överfyllt med grejer, tyger papper vinyl och annat "krafs". Sytt undan några prematurmössor som legat utklippta. Klippt ut lite delar till spishanddukar, grytlappar osv och på så sätt blivit av med lite av tygerna som legat på klippbordet. Sytt ihop 4 överdelar till spishanddukar... Ja, som sagt, lite smått här och där. Fått i mig en hamburgare mitt i allt också.
 
Vi har varit ute i ett par timmar,promenad,städat kuvösen,letat upp fuskgranen så nu ska vi se om jag hittar foten också, fikat, nu funderar jag på vad jag ska göra härnäst.
 
Jag gör en andningsövning för att se om det påverkar min höga puls till det bättre. Promenaden jag gjorde förändrade inte mycket.
 
Jag tömkörde en ponny i ösregn innan jag hämtade dottern. Vi åkte hem och bytte om och körde sen till Malmö för att besöka MFF-muséet :)
Nu kollar vi på Vinterstudion och tar det lite lugnt. Jag ska strax föna håret och kanske också locka det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
680
Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 190
Senast: Wille
·
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
486
Senast: Tranan
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 661
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp