Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
gör du dubbelsidigt eller flerlager? Etsar du själv eller sänder till Kina för tillverkning
Oftast kör jag dubbelsidigt och har hela produktionen inom huset så att säga, det är sällan jag kan vänta på kineserna, dom får hålla med laminatet och vissa kort får inte lämna labbet innan dom sätts in i,,,,ja det dom ska sitta i.

Just detta kortet kör jag enkelsidigt, jag har egentligen för mycket av det laminatet i lager så jag försöker köra ner lagret lite. Apropå etsa så kör jag toner-transfermetoden, funkar klockrent alla dar i veckan. Så jäkla smidigt, och jag saknar inte kurvtejp eller gnuggisar alls :turd: dvs. sånt elände jag körde förr, kul när kurvtejpen och paddarna flöt på ytan när kortet bara var halvetsat. :arghh: :rage: :banghead: :meh:
 
Bättre bild, musik och bättre klipp. allt är bättre.
Ah, jag brukar klippa bort det som inte är intressant och lämna kvar det som jag själv tycker är intressant. Har fått lite inspiration från andra som använder dashcam och lägger upp på youtube.
Funderar eventuelly på att byta redigeringsprogram, använder idag Adobe Premiere Pro CS5 i och för sig går det att kombinera med Adobe After Effects. :)
 
Oftast kör jag dubbelsidigt och har hela produktionen inom huset så att säga, det är sällan jag kan vänta på kineserna, dom får hålla med laminatet och vissa kort får inte lämna labbet innan dom sätts in i,,,,ja det dom ska sitta i.

Just detta kortet kör jag enkelsidigt, jag har egentligen för mycket av det laminatet i lager så jag försöker köra ner lagret lite. Apropå etsa så kör jag toner-transfermetoden, funkar klockrent alla dar i veckan. Så jäkla smidigt, och jag saknar inte kurvtejp eller gnuggisar alls :turd: dvs. sånt elände jag körde förr, kul när kurvtejpen och paddarna flöt på ytan när kortet bara var halvetsat. :arghh: :rage: :banghead: :meh:
Du får köpa en sådan här.
 
Ah, jag brukar klippa bort det som inte är intressant och lämna kvar det som jag själv tycker är intressant. Har fått lite inspiration från andra som använder dashcam och lägger upp på youtube.
Funderar eventuelly på att byta redigeringsprogram, använder idag Adobe Premiere Pro CS5 i och för sig går det att kombinera med Adobe After Effects. :)
Har inget bra program att redigera film.
 
Trött och väldigt håglös. Hällt upp ett glas vin och kokar en gryta. Få se vad det blir. Hittade billig högrev som jag skurit i tärningar.

Det blir tidigt sänggående idag. Hoppas på full sprutt imorgon :up:

Tror på mirakel. Så det är helt sannolikt att jag kommer att vara jättepgg och sugen på att städa och bära ved bara söndagen grytt. :D

Det sista tycker jag var lite väl optimistiskt :angel: :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har nyss fyllt 50 och tycker att min mage har tappat formen helt,. Jag har svårt att dra in den över huvud taget. Har sen tidigare...
Svar
18
· Visningar
1 003
Senast: Freazer
·
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
286
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 080
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag lovade mig själv att inte flyga över Atlanten eller Stilla havet fler gånger, men det höll förstås inte när den trevliga gruppen som...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp