Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har just läst ut Mitt liv med Bob, funderar på om jag ska börja på boken om gatuhunden Arthur eller om jag ska spela en stund istället. Får alltid en känsla av tomhet en stund när jag har läst ut en bok. Lite märkligt kanske :D
 
Undra hur svullen en fot ska vara innan man söker upp vården? Tror att jag har stukat den.
 
Har tagit mig i kragen och fixat så sparven fått en egen sida och kategori på bloggen, samt skrivit ett uppdateringsinlägg :up:. Nu ska jag bara se till att få i mig nån slags mat också
Behöver du en Tens-apparat? Har annars en som ligger och skräpar...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
275
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 049
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag lovade mig själv att inte flyga över Atlanten eller Stilla havet fler gånger, men det höll förstås inte när den trevliga gruppen som...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: LadySara
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 063
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp