Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Nu kör vi! Del L

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och njuter av en mugg nybryggt onödigt starkt kaffe men det är precis vad jag ville ha nu.
Blir ingen sömn i natt men får väl slöa på tåget och sen le stort och låtsas vara vaken under dagen, för att med tur komma hem och krascha förhoppningsvis någonstans omkring planerad tid.
 
Alltså 3D-ögonbryn är fan det bästa jag gjort. Jag som typ inte har några ögonbryn kan nu chilla osminkad i soffan och de bara sitter där!

17075975_380615585656910_2514481752970362880_n.jpg
 
Alltså 3D-ögonbryn är fan det bästa jag gjort. Jag som typ inte har några ögonbryn kan nu chilla osminkad i soffan och de bara sitter där!

17075975_380615585656910_2514481752970362880_n.jpg

Jag har ögonbryn, önskar mig läppstift istället.
Det är ju hopplöst, de kladdar eller försvinner och det enda jag har som sitter är signalrött vilket inte är min färg.
 
Jag har ögonbryn, önskar mig läppstift istället.
Det är ju hopplöst, de kladdar eller försvinner och det enda jag har som sitter är signalrött vilket inte är min färg.

Har du testat läpp-penna från Nars? Den är liksom krämig och kan användas som läppstift och sitter som berget!
 
Har du testat läpp-penna från Nars? Den är liksom krämig och kan användas som läppstift och sitter som berget!

Nope! Ska genast kollas upp. Lite färg vill jag gärna ha, ser piggare ut då och när jag inte är preggo och aptrött gillar jag roliga ögonskuggor. Då behöver läpparna lite färg.
 
Nope! Ska genast kollas upp. Lite färg vill jag gärna ha, ser piggare ut då och när jag inte är preggo och aptrött gillar jag roliga ögonskuggor. Då behöver läpparna lite färg.

Tror att Sephora säljer Nars!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 800
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 147
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 574
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 061
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Upplägg nybörjarlektioner ridskola
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp