Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan, va ledsen jag känner mig nu.
Varit på cellprov idag och läkaren frågade om jag hade några barn och om ja använde preventivmedel.
Nä ja har inga barn, nej jag använder inte sådant det behövs inte. Blev påmind om att min ålder börjar springa ifrån mig och jag varken har kille eller barn.

Jag trodde att jag var rätt nöjd med mitt liv, men innerst inne saknas det tydligen något ändå... :(
Jag äter preventivmedel fast jag inget sexliv har.
Blir lika ledsen varje gång jag tar det där pillret men slipper ju mensen så det är så värt det
 
Jag äter preventivmedel fast jag inget sexliv har.
Blir lika ledsen varje gång jag tar det där pillret men slipper ju mensen så det är så värt det
Mensen har ja inga problem med, men däremot kan det där jäkla cellprovet ihop med koloskopi fara åt..... fan va ont det gör.... mindes inte att det gjorde så ont förra gången, sköterskan sa att koniseringen kan ha påverkat då det blir stramare.... håller verkligen tummarna att det visar ett bra resultat så det blir vanliga cellprov med 3 års mellanrum. hoppas hoppas hoppas.
 
Mensen har ja inga problem med, men däremot kan det där jäkla cellprovet ihop med koloskopi fara åt..... fan va ont det gör.... mindes inte att det gjorde så ont förra gången, sköterskan sa att koniseringen kan ha påverkat då det blir stramare.... håller verkligen tummarna att det visar ett bra resultat så det blir vanliga cellprov med 3 års mellanrum. hoppas hoppas hoppas.
Cellprovet sist gjorde inte ont alls, men det innan var ajajajaj.
Så det beror nog vem som gör det tror jag med
 
Cellprovet sist gjorde inte ont alls, men det innan var ajajajaj.
Så det beror nog vem som gör det tror jag med
Cellproven har jag inga problem med, men det är steget efter cellprov koloskopin som är aj aj, jag brukar kalla koloskopin det utökade cellprovet, det är då de knipsar en bit från tappen. Inte skönt.
Innan jag gjorde koniseringen var det inte så aj aj, men efter koniseringen, trodde fan jag var i tredje nivån av helvetet typ. :eek:
 
Garvar ihjäl mig åt en konversation som är på nivån "när man inte trodde det kunde bli värre..." :rofl::rofl::rofl:
Undrar vad som kommer härnäst :sneaky:
 
Svarar @dobbis från förra tråden:

Klart att rutorna är nervevade, så långt jag törs för att inte få nackspärr. Det blir varmt ändå.

Edit: Det kommer alltså in värme i kupén trots att värmen är avstängd. Men det verkar som om jag får bäst kylning genom att ha höger bakruta öppen.
 
Senast ändrad:
Cellproven har jag inga problem med, men det är steget efter cellprov koloskopin som är aj aj, jag brukar kalla koloskopin det utökade cellprovet, det är då de knipsar en bit från tappen. Inte skönt.
Innan jag gjorde koniseringen var det inte så aj aj, men efter koniseringen, trodde fan jag var i tredje nivån av helvetet typ. :eek:

Vänta tills du tar prov på slemhinnan i livmodern :angel:
 
Svarar @dobbis från förra tråden:

Klart att rutorna är nervevade, så långt jag törs för att inte få nackspärr. Det blir varmt ändå.

Lider med dig!

Minns när vi skulle åka 100 mil med hundar till släkten i Arvidsjaur och airconditionen pajade. Vi försökte ha nervevat så gott det gick. Men vi fick SÅ varmt. Fick stanna då och då och spola av hundarna för att kyla dem.
Tom jag som älskar värme led faktiskt. Övriga led desto mer.
 
Tog insomningstablett 20 min innan blodtabletten... Tänkte hinna somna innan illamåendet kommer.

HIT MED JOHN BLUND!
 
Håller på att tvätta,. gudars vad trött jag är på att springa upp och ner, hänga, lägga in ny tvätt, ha ångest över tvättstugefascisterna. Måste bara diska ikväll. La disken i blöt tidigare men orkade inte diska så nu blir det till att tömma och hälla i nytt hett vatten och diskmedel, meh. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 204
Senast: Badger
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: Amha
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 155
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 722
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp