Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Upptäckt att min hage plötligt är helt översvämmad av johannesört :crazy:
Det är hagen dom använder mest och som lösdriften finns i :(
Det finns hur mycket som helst som måste rensas bort. Förutom alla jäkla pinnar som måste bort redan sen innan (plockepinn på stor yta).
Känns så jäkla övermäktigt i kväll. Jag har rensat bort massor och det syns knappt :(
Ångesten äter upp mig inifrån i kväll och jag vill mest bara gå dö just nu.
Ursäkta mitt gnäll men jag måste få ut det någonstans. Frustrationen är stor just nu :rage: :arghh: :meh: :( :cry: :crazy: :turd: :o
Men varför?? Varför i hel a världen ska du rensa, hästarna äter det inte och det gör ingen skada.

Möjligen kan du själv plocka lite och lägga i brännvin och göra ångestdämpande snaps :up:
 
Svarar @dobbis från förra tråden:

Klart att rutorna är nervevade, så långt jag törs för att inte få nackspärr. Det blir varmt ändå.

Edit: Det kommer alltså in värme i kupén trots att värmen är avstängd. Men det verkar som om jag får bäst kylning genom att ha höger bakruta öppen.

Vad har du för bil?
Har du A/C i vanliga fall?

(missade inlägget i förra tråden)
 
Upptäckt att min hage plötligt är helt översvämmad av johannesört :crazy:
Det är hagen dom använder mest och som lösdriften finns i :(
Det finns hur mycket som helst som måste rensas bort. Förutom alla jäkla pinnar som måste bort redan sen innan (plockepinn på stor yta).
Känns så jäkla övermäktigt i kväll. Jag har rensat bort massor och det syns knappt :(
Ångesten äter upp mig inifrån i kväll och jag vill mest bara gå dö just nu.
Ursäkta mitt gnäll men jag måste få ut det någonstans. Frustrationen är stor just nu :rage: :arghh: :meh: :( :cry: :crazy: :turd: :o
Men stackare! Gnäll på bara. Iblad vill man bara dö. Så är det men det är inte din tid än. Önskar allt löster sig för dig!
 
JÄVLA HELVETES RÖVTELEFON! :rage: :rage: :rage: :rage:

Båda två :mad:

Gamla telefonen pajade, det går inte att få över data/inställningar pga detta och den nya håller på att uppdatera sig konstant.

GAAHH! :arghh: :arghh: :arghh: :turd:
 
Men varför?? Varför i hel a världen ska du rensa, hästarna äter det inte och det gör ingen skada.

Möjligen kan du själv plocka lite och lägga i brännvin och göra ångestdämpande snaps :up:
För att det är giftigt och ger fotosensibiltet?! Och jag har hästar som äter allt sly och sånt på vintern och för att den är giftig även då?
Så jo jag måste rensa. Hellre det än förgiftade och i värsta fall döda hästar.
 
Men stackare! Gnäll på bara. Iblad vill man bara dö. Så är det men det är inte din tid än. Önskar allt löster sig för dig!
Tack :heart

Jag har mått dåligt förr men inte såhär. Jag har alltid lyckats vända det.
Jag gör det jag ska, tar mitt ansvar och skrattar och ler till vardags men inombords är jag bara konstant så ledsen hela tiden och så kommer ångesten och känslan av att faktiskt vilja dö några gånger om dagen också på det. Att jag inte sover bidrar så klart det med. I kväll har jag ruskigt ont så har tagit maxdosen av panocoden och hoppas jag kan få hjälp av den att sova i natt.
Nån gång måste det ju vända. Tills dess försöker jag stå ut en dag i taget.... i morgon är en ny dag. Den kanske blir bättre?
 
Psst, @athena_arabians...

Jag spelar Sabaton igen :D

:banana::bump::banana:

(Och innan någon tycker att jag är en hemsk människa som spelar musik klockan 21:09 på en vardag. Volymen på datorn är satt till 17/100. Det är inte så mycket högre än ett samtal :cautious:).
Då skulle du nog varit på concerten i dag, träffade på ett 150 tal svenskar och norrmän på Helsingör färgan kl 0310 i natt som var på väg...
 
Det kommer vända @EmmaW :heart

Jag funderar på om man borde gå och borsta tänderna. Såg precis klart senaste avsnittet av GoT och blir alltid lika frustrerad över att de inte håller på i 2 timmar, minst!
 
Livet är så ibland. Den ger dig stryk, sliter dig i stycken, slår ditt inre till mos och får dig att känna dig värdelös. Ibland fysiskt, Ibland mentalt. Frågan går man under, är du så trasig att du inte kan hålla dig flytande. Är din styrka slut. Om det är så SÖK HJÄLP!

Man kan inte fortsätta utan hjälp om man börjar se ytan underifrån.

Jag önskar att du kan sova och se världen från ett ljusare perspektiv.
 
Dotter begärde ett nytt skal, Klart hon får ett!
20621897_10155065023347762_2221657728932768332_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 481
Senast: Badger
·
Hemmet Vi har mycket Råkor där jag bor och nästan varje morgon har jag fågelskit på fönstren. Nu pratar vi inte om lite skit, utan mycket...
Svar
2
· Visningar
207
Senast: ufot
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Amha
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 471
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp