Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lider med dig!

Minns när vi skulle åka 100 mil med hundar till släkten i Arvidsjaur och airconditionen pajade. Vi försökte ha nervevat så gott det gick. Men vi fick SÅ varmt. Fick stanna då och då och spola av hundarna för att kyla dem.
Tom jag som älskar värme led faktiskt. Övriga led desto mer.
Det värsta är att det sprutar in värme från motorn till kupén.
 
Cellproven har jag inga problem med, men det är steget efter cellprov koloskopin som är aj aj, jag brukar kalla koloskopin det utökade cellprovet, det är då de knipsar en bit från tappen. Inte skönt.
Innan jag gjorde koniseringen var det inte så aj aj, men efter koniseringen, trodde fan jag var i tredje nivån av helvetet typ. :eek:
Kolposkopi. Koloskopi är när de sticker upp en kamera i rumpan på dig för att kolla din tarm från insidan :)
 
På in lite intervaller i dagens joggingrunda och kapade typ 25 sek på mitt personbästa på 3.6 km. Tack för inspirationen @Tora :up::bump:
Ett annat sätt är att springa med sällskap. Det kan göra enormt mycket för att få ner tiden. Antar att du inte bor i närheten av Göteborg?
 
Så. Jävla. Trött.

När man sitter och översätter engelska texter till svenska och trots MVG i engelska och en hel del år i hästbranchen inte kommer på vad korsförlamning heter på svenska. Fick gå in i tankebanor som:
Vilken kroppsdel sitter problemet i? Kors kom jag iaf ihåg. Sen löste det sig.
Nu smäller jag ihop laptoppen för ikväll. Känner mig inte så med i planeten längre.
 
Jag har bara ett underliv, sexliv är något annat va?
:rofl:
Haha ja jag tror det
Jag försökte ladda ner ett socialt liv från nätet, inte ens det funkade. :o

Apropå avsaknaden av liv så fyller jag tillvaron med allehanda annat pyssel och idag var grannens dotter och inspekterade utökningen av logen över blivande bostadscontainern, en tjej som inte ens fyllt 18 än och kommenterar det hela med "fan vad bra det blir, jag förstår att du skippade snedtaket för det där kommer inte att märkas från vägen", ja henne behöver nog ingen vara orolig över att hon icke kommer att ta sig fram i livet. :)
Från början var hon den lilla grå, osynliga musen men nu jäklar tar hon för sig av livet, jag bara älskar när sånt händer. :)
 
Upptäckt att min hage plötligt är helt översvämmad av johannesört :crazy:
Det är hagen dom använder mest och som lösdriften finns i :(
Det finns hur mycket som helst som måste rensas bort. Förutom alla jäkla pinnar som måste bort redan sen innan (plockepinn på stor yta).
Känns så jäkla övermäktigt i kväll. Jag har rensat bort massor och det syns knappt :(
Ångesten äter upp mig inifrån i kväll och jag vill mest bara gå dö just nu.
Ursäkta mitt gnäll men jag måste få ut det någonstans. Frustrationen är stor just nu :rage: :arghh: :meh: :( :cry: :crazy: :turd: :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 204
Senast: Badger
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
568
Senast: Amha
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 156
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 722
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp