Vad gör vi? XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit på bauhaus och kört släp åt föräldrarna som köpt nytt staket. Sen rev vi det gamla staketet och körde till återvinningeninnan vi lämnade tillbaka släpet. Nu är jag skitig! Dags för dusch och sen lite poolbad :up:
 
Har varit på Citygross och handlat. Nu är jag hemma. Ska ta en kopp te och smörgås av det åländska brödet jag köpte på båten igår. Sen packa upp mina Matsmart paket
 
dricker kaffe, funderar på långpromenad med hunden.. ska packa upp några lådor till, sen dammsuga och städa dotterns rum.
behöver börja få upp tavlor på väggarna med nu
 
Väntar på en kompis så vi kan åka in till stan och gå på bio. Vi skulle ha åkt för en halvtimme sedan, att folk inte kan lära sig att passa tiderna :cautious:
 
Har rensat lite bland papper och satt in i rätt pärmar, hittade inkassokrav från 2011, utställt på min syster. Undrar varför jag har dem :p

Snart dags att bege sig mot tvättstugan.
 
Jag har väntat i drygt fyra timmar på att granne med dotter ska komma över för att rida. Ingenting blir gjort förutom att sitta i soffan och glo på tv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
3 056
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 783
Senast: Marita73
·
Svar
1 104
· Visningar
59 905
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
265
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • TMS häst
  • Hage
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp