Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tar kort på alla kläder jag fått av mamma som hon rensat ut. Det var ju hur mycket som helst! Men nu tog batteriet i mobilen slut, så får påbörja att lägga ut de jag fått kort på än så länge.
 
Alltså, jag blir så sjukt provocerad av den här granntjejen som A leker med :o A är ca 6 månader äldre men det känns som år! Det är som att hon inte förstår vad man säger till henne, och ibland drar hon bara hem utan att säga ett ljud. När vi skulle spela ett spel så fick hon välja, ändå så satt hon och reagerade knappt när det var hennes tur och till slut tog hon sin spelpjäs och sprang och gömde den i trädgården :confused: jag fattar inte hur man ska umgås med henne! :banghead:
 
Jag har iaf duschat och plockat fram kläder. Har iofs tre kjolar att välja på men alla tre funkar så det är inget problem.
Ska fixa håret och sminka mig lite nu.
 
Är rastlös och käkar japanskt godis som jag inte kan bestämma mig för om det är gott eller inte.. Funderar på om jag ska gå ut och springa i regnet innan ett bad och en film.
 
:banana::banana: Klar för idag,jag är så jävla duktig! Och om några timmar o i morgon kommer jag inse hur dum i huvudet jag är,men jag har fler droger så det ska nog gå ändå.
Fint blir det :love:

Nu ska jag gå ut en långis med hunden och troligen bli blöt (började just dugga här)
 
Varit ute på en trevlig ridtur med grannen och dotter. De är så härliga att umgås med och tar så väl hand om Pigge, han förtjänar att få känna sig älskad :heart
Nu blir det lite kamben och sen ett bad. Efter det väntar både ostbågar och chips på mig :d

Just ja! Grannens brorsa ska hjälpa mig med lösdriften så nu ska det jobbet äntligen börjas med :) :bump: :banana:
 
19 auktioner uppe på tradera, en redan bud på :) Iof bara 5 kr (ett linne) men bra ändå :p Röjde även ut 2 klänningar, 1 topp och 2 tjocktröjor från min egen garderob som jag ska lägga ut imorgon tänkte jag. Har fotat dom och resten av mammas kläder, men orkar inte lägga ut fler nu. Jag ska nog ta mig ut och sätta mig vid ett pokestop och lägga en lure + lucky egg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 753
Senast: Modest
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 499
Senast: Marita73
·
Svar
1 441
· Visningar
78 200
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
300
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp