Bukefalos 28 år!

Vad görs? Del LXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barnen är fullt igång, själv försöker jag bara hålla mig tillräckligt vaken för att äta frukost. Det är så typiskt min kropp att sova som en kratta i en ny säng :meh:
 
Är trött. Blir ännu en helg med återhämtning på schemat. Maken får ringa vår hösilageleverantör för 3 balar bar dåliga när jag öppnade dem, aldrig varit med om tidigare. Så nu har vi en oöppnad kvar, har mardrömmar om att den också är dålig.
 
På jobbet och är trött som fn. Vaknade för tidigt och även om jag inte haft så många uppvaknanden under natten så har det inte varit helt smärtfritt... Hoppas på en lugn fredag!
 
Är på besök i Stockholm i helgen. Sitter hemma hos mina föräldrar och funderar på om det är dags för frukost eller om jag ska ut och gå en sväng. Hade hoppats på att få se lite snö, men så kul ska vi visst inte ha det :p.
 
Skickat barnen till skolan. Gräsänka tills imorgon sen kväll. Kom på att svärfar fyller år så måste ge mig ut och fixa present. Ska ändå in till stan så gör det medans barnen är i skolan (mini är hemma idag). Svärmor gav tips igår om en pryl han kan behöva så enkelt fixat när jag väl hittat en jag tror han kommer uppskatta :p
Hade gärna satt maken på det men jobbar man så jobbar man :)
Ska fixa kaffe nu och starta dagen. Handlade inför helgen igår så slipper det :up:
 
Det är rätt mycket snö här...

26180433_140435216650206_4500784920553062400_n.jpg

Är tillfälligt i Sorsele på jobb och är inhyrd på gården. Det är så mycket snö överallt att den inte får plats längre. En del små skogsvägar har plogvallar som är meterhöga!
 
Det är rätt mycket snö här...

26180433_140435216650206_4500784920553062400_n.jpg

Är tillfälligt i Sorsele på jobb och är inhyrd på gården. Det är så mycket snö överallt att den inte får plats längre. En del små skogsvägar har plogvallar som är meterhöga!
Det där ser ut som en helt annan värld jämfört med vad jag ser från fönstret. Här ligger det bara kvar några högar som nog består av mer grus än snö.
 
Försöker komma på vad jag ska göra för tryck till cape nr ett och två som syddes igår.
Har börjat få lite fart med symaskinen nu, så utöver nämnda caper blev det även en enkel filt i två färger. När sparven växer ur den så vet jag ett litet brunt tunnpälsat djur som nog gladeligen tar över den :D
26367346_876621179165756_6967544158026203136_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 957
Samhälle Så var det dags för den årliga plågan och ångesten hos våra fyrfota vänner över det helvete som fyrverkerier innebär. Hur förbereder ni...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
5 581
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 719
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
14 528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bilsätesskydd
  • Barmarksdrag/canicross
  • Avliva aggressiv hund

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp