Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han kör sitt årliga race med matvägran då han tröttnat på maten som serveras :banghead:
Lika som min Han hade förstoppning förra veckan så vi var till vet med honom han blev bättre under förra helgen ..men fick en provpåse med kattmat då jag var där och den blev slut i torsdags och han vägrar äta något annat så han har fastat sedan dess .Vet kommer till mottagningen här på måndag så jag får åka och köpa en påse till honom .Min katt har sina principer han äter endast det han vill för stunden annars svälter han istället men han är smulan överviktig så lite fasta kanske gör honom gott
 
Lyckades hitta på två delar av en mössa jag tydligen inte sytt ihop :banghead: Men nu är det gjort. Fan jag har så mycket smågrejer så jag vet inte vart jag ska göra av det.
 
Det regnar, skulle tro det blir 1 mm till eller så men ändå :up:

Katten roar sig med dom få droppar som lyckas rinna på fönstret i "vårat rum" så jag smet och tar en kaffe på altanen. :)
 
Färdig :banana:
Htv0xKS.jpg
 
Ännu inte mycket till bilar som är ute och åker. Men har nog ändå sett fler än vad vi såg @ainasoja i Västerås :rofl:
Jag har kastat en låda med puttesmå spillbitar av vävda tyger. Varför har jag inte kastat det på en gång :confused:O_o Har flyttat ihop lite "påbörjade" företagsgrejer i en låda. Bara att sätta igång med den sen... Typ mängder av uggle-grytlappar och dom vet jag ju säljer så varför dom legat i en påse i typ 1 år vet jag inte :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 173
Senast: Badger
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 696
Senast: Badger
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 533
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 068
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp