Bukefalos 28 år!

Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

  • Jag har drake

    Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

    Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

    Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

    Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

    Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

    Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

    Röster: 6 6,6%

  • Antal omröstningsdeltagare
    91
Det var länge sen jag såg @Barret i tråden..,
Mäh, jag har haft fullt upp ju... Julen är snart här och folk börjar redan snegla på glittergirlanderna. Allt som fattas är granen :nailbiting:

Plus att jag bidde lite skraj när jag såg att Darth Vader kommit ut i tråden. Jag menar, fine jag har inte rakat mig på sistone (det är ju vinter snart) men jag är INTE Chewbacca...:down:

@Scata Är. DU som hoppar runt på min gräsmatta?! Du måste ju förvarna om d kommer på besök! Prickikorvarna flippar ju totalt på dig just nu
 
@Scata: Är lite less här på Sveriges framsida, kan du skicka Einar eller någon av hans släktingar så jag kan få flyga hem? Särbon skruvar fortfarande med något så vi lär inte komma iväg i vettig tid... :cautious:
 
@Scata: Är lite less här på Sveriges framsida, kan du skicka Einar eller någon av hans släktingar så jag kan få flyga hem? Särbon skruvar fortfarande med något så vi lär inte komma iväg i vettig tid... :cautious:
Lessen men du har precis missat Einar och hans vänner i PensionärsKlubben Drakarna (PKD). Dom liftade till Landvetter när brorsan åkte hem till Götet i söndags, dom mumlade något om sista minuten och Gran Canaria... och skrubben är tom :eek::nailbiting:
 
Mäh, jag har haft fullt upp ju... Julen är snart här och folk börjar redan snegla på glittergirlanderna. Allt som fattas är granen :nailbiting:

Plus att jag bidde lite skraj när jag såg att Darth Vader kommit ut i tråden. Jag menar, fine jag har inte rakat mig på sistone (det är ju vinter snart) men jag är INTE Chewbacca...:down:

@Scata Är. DU som hoppar runt på min gräsmatta?! Du måste ju förvarna om d kommer på besök! Prickikorvarna flippar ju totalt på dig just nu
Mäh.,,
Jag ville bara vara snäll och inkludera dig ju..
Annars har du blivit sur.,, när du inte fått några notiser.,
Vad man än gör blir det fel..,:mad:
 
Är så less. Foten mår bra i sitt paket men ryggen har gett upp så jag kan inte ens vara i tv-soffan för jag tar mig inte upp ur den. :arghh:
Funderar på att klättra upp i sadeln. Det brukar ryggen gilla. Torsten är ju en handikapponny på dryga 170. Det måste ju gå. :D
 
Är så less. Foten mår bra i sitt paket men ryggen har gett upp så jag kan inte ens vara i tv-soffan för jag tar mig inte upp ur den. :arghh:
Funderar på att klättra upp i sadeln. Det brukar ryggen gilla. Torsten är ju en handikapponny på dryga 170. Det måste ju gå. :D
Fast en brutet vadben behöver inte gips, jag blev gipsad på måndan och tog bort det på onsdan för jag höll på bli tokig! Jag fick ju tom fortsätta med dykarträningen men inte rida på 6 veckor. :) :down:
 
Fast en brutet vadben behöver inte gips, jag blev gipsad på måndan och tog bort det på onsdan för jag höll på bli tokig! Jag fick ju tom fortsätta med dykarträningen men inte rida på 6 veckor. :) :down:
Det beror på var brottet sitter. Är det högre upp så kan man klara sig utan. Mitt sitter för långt ner.
 
:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: Pga en annan tråd :meh:

Jag behöver bilder på söta drakar eller något för att få ner mitt blodtryck :arghh:

Plus att har vi tappat bort @Barret... igen?!
Jag undrar om inte @Barret är utepå uppdrag? Jag menar det händer stora grejer i hennes trakter :nailbiting: och @Jeps hur är det med dig?
Här blev det lite deppigt på jobbet när stora motorn skar ihop... :down: Nu är det vild jakt på en utbytesmotor....

Men imorgon ska jag få snosa bebis :love: Och träffa syrran med man! Det ska bli otroligt mysigt! :love:
 
:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: Pga en annan tråd :meh:

Jag behöver bilder på söta drakar eller något för att få ner mitt blodtryck :arghh:

Plus att har vi tappat bort @Barret... igen?!
gbqebd1358471499628.jpg

cute-green-dragon-with-a-red_small.jpg
 
Uppdatering från soffan.
Gips i två veckor till. Nu julerött. Kan inte köra bil. Håller på att dö av tristess.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 926
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 349
Senast: Magiana
·
  • Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
536
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
93 950
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Barmarksdrag/canicross
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Ljus prick i ögat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp