Bukefalos 28 år!

Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

  • Jag har drake

    Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

    Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

    Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

    Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

    Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

    Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

    Röster: 6 6,6%

  • Antal omröstningsdeltagare
    91
Då måste du vara riktigt illa skadad, om benbrottet för till sådana hämskheter som städning ... (fast det kan ju vara vara till gagn för oss övriga, bara ge dig adressen till våra grottor och Scatas fågelbo, så städar du hos oss bara av farten innan du kommer till sans och samling igen :idea:)
Nja riktigt så illa är det nog inte. Ni måste ju dessutom hämta mig då jag inte kan köra bil. Detta är den stora orsaken till min enorma uttråkning. Börjar bli rätt trött på att ve om hjälp hela tiden.
 
Nja riktigt så illa är det nog inte. Ni måste ju dessutom hämta mig då jag inte kan köra bil. Detta är den stora orsaken till min enorma uttråkning. Börjar bli rätt trött på att ve om hjälp hela tiden.

10 - 12 painkillers och ett par flaskor vin så glömmer du att du inte kan köra bil, så får vi städat ändå :p

PS:
Hyr en automatare så kan du köra ändå även om det är höger benet som är trasigt
DS.
 
10 - 12 painkillers och ett par flaskor vin så glömmer du att du inte kan köra bil, så får vi städat ändå :p

PS:
Hyr en automatare så kan du köra ändå även om det är höger benet som är trasigt
DS.
Hallå jag är sjukskriven. Blir inga pengar över.
Klickade dessutom just hem en ny dator. :o
 
Hallå jag är sjukskriven. Blir inga pengar över.
Klickade dessutom just hem en ny dator. :o

Jahaja, så ny dator är viktigare än dina enda sanna drak- och enhörningsvänners välbefinnande i en ren grotta/fågelbo. vavavavavava?????? Fy vad själviskt :p

Ps
Vad är det för processor, minne, grafikkort, operativ system och hårdisk? (bara så jag vet om jag ska va avundsjuk eller inte)
 
Jahaja, så ny dator är viktigare än dina enda sanna drak- och enhörningsvänners välbefinnande i en ren grotta/fågelbo. vavavavavava?????? Fy vad själviskt :p

Ps
Vad är det för processor, minne, grafikkort, operativ system och hårdisk? (bara så jag vet om jag ska va avundsjuk eller inte)
Du behöver nog inte vara det minsta avundsjuk. Här pratar vi billig 2 i 1 dator. Men den ska nog funka att streama lite film när jag äntligen får fiber. :D
 
:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: Pga en annan tråd :meh:

Jag behöver bilder på söta drakar eller något för att få ner mitt blodtryck :arghh:

Plus att har vi tappat bort @Barret... igen?!

Jag undrar om inte @Barret är utepå uppdrag? Jag menar det händer stora grejer i hennes trakter :nailbiting: och @Jeps hur är det med dig?
Här blev det lite deppigt på jobbet när stora motorn skar ihop... :down: Nu är det vild jakt på en utbytesmotor....

Men imorgon ska jag få snosa bebis :love: Och träffa syrran med man! Det ska bli otroligt mysigt! :love:

@Barret har nog fått Lappsjukan efter flytten ut i skogen och sitter i garderoben och trycker tills någon kommer på besök långt där ute i ödemarken...
Sssshhh... Jag har just lyckats skaka av mig julgransjägarna och gömmer mig nu på ett superhemligt ställe. Bara 18 dagar kvar till jul... Om ingen röjer mig kan jag klara mig det här året också...
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 884
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 334
Senast: Magiana
·
  • Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
533
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
93 758
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp