Vad har man på sig i San Fransisco i februari - mars?

Araminta

Trådstartare
Jag ska läsa en universitetskurs i San Fransisco (:banana:) under fem veckor och har börjat fila på en packlista. Googlingar säger att temperaturen brukar ligga mellan 9 och 16 grader i mars men det säger mig ärligt talat rätt lite. Någon som varit i San Fransisco eller i närheten i mars och kan råda i vad som behövs av ytterkläder? Ska jag släpa med mig yllekappan eller är det mer vårjacka som gäller?
 
Det är alltid lite kyligt i San Francisco... på nåt underligt vis. Brukar va dimmigt/smoggigt o lite ruggigt så vårjacka med varmare tröja under skulle jag rekommendera, gärna vindtätt!
 
Bådadera skulle jag råda till. Det kan vara jättekallt och rått i SF, jag har frusit rent ohyggligt där - för att sen bli jättevarm när molnen sprack upp och solen kom fram. Så, gardera dig! Ta absolut med dunjackan!
 
"The coldest winter I ever spent was a summer in San Francisco."

Det är en kall havsström som drar söderut längs kusten, som ställer till det.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Rom år 40. En strålande dag för stora kapplöpningar på Circus Maximus. Folkmassorna, som kan uppgå till så många som ett par hundra...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
41 372
Senast: Klara
·
Hästhantering (Vill börja med att säga att den som vill kalla mig dum, naiv och okunnig förstås får göra det, men eftersom jag just nu 1. är lite nere...
2
Svar
26
· Visningar
5 268
Senast: annan1
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 369
Senast: Fille
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 690
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp