Bukefalos 28 år!

Vad heter skräckfilmen?

ponilover

Trådstartare
För ett tag sedan så såg jag en reklam om en skräckfilm som jag blev grymt sugen på att se.. Men nu har jag glömt bort vad den heter!

Det man får se i reklamen är att det står ett gäng i ett tomt rum, fastspända i väggen. I en högtalare hörs en röst som säger "prata" och då måste alla prata. De som inte pratar får sitt huvud mosat mot väggen. Tillslut är det bara en tjej kvar som pratar om sitt liv och sitt barn och hon börjar då gråta. rösten säger då åt henne att skratta. Det var typ det man fick se.
NÅGON som vet vilken jag menar? :D
 
Sv: Vad heter skräckfilmen?

:yuck: Fy vad äckligt. Nej ingen aning vilken film du menar. Såna där splatter-filmer får mig bara att bli äcklad så det är inget jag tittar på.
 
Sv: Vad heter skräckfilmen?

Sambon säger att det låter som någon av Saw-filmerna. Kan det vara så?
 

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: Smoothi
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 229
Senast: lundsbo
·
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Fideli
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 621
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • När den sista dagen kommer ...
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Åkerfräken
  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp