Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha jag och hjärtat är rätt kul ändå.
Vi gillar sex bägge två men nu går han rejält tuffa intropass på jobbet så han orkar inte riktigt.
Han är nästan orolig för att jag ska dumpa för att han inte orkar. Precis som om det bara är för det jag älskar honom.
Tur nog är vi öppna med allt så jag sa dt att herregud vi kommer nog hinna ledsna sen hahaha
Jag har ju liksom levt singel så länge så jag kan överleva några dagar haha
 
Lunch i magen, en maskin disk igång. Ska starta en tvätt också och dammsuga bort lite hundhår.

Men först tupplur.
 
Som @Ninnurur sa så är jag audionom @kolblakkur. Inte ett yrke som varenda människa utbildar sig till direkt så är en borta så får vi det lite körigt i och med att det inte finns några vikarier att tillgå.
 
Nu är parabolinstallatören igång.
Snart kommer hjärtat hem för ett par timmars ledighet innan det är dags för jobb igen.
Själv ska jag till affären och sen hjälpa kompisarna så de blir klara.
Aldrig tråkigt, men behöver få komma ut från soffan ibland med haha
 
Det kommer innebära uppbrutet golv, avfuktare och fläkt över jul. Och ett hål stort som fan i plånboken :arghh:

Om de hittar läckan, annars vete fan vad som händer :eek:
 
Tänk att lilla jag kan göra något vettigt i livet också... :D
Har både för-och nackdelar att vara klok och empatisk :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 968
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 739
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 061
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 534
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp