Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fint gjort av dig, du glömde inte laxermedlet i chefens bit va? :angel:
:rofl::rofl::rofl:

Apropå laxerande, jag har en bekant som när hon gick ut sjuksköterskeskolan spetsade bålen med en "liten skvätt" Lactulos. Hon var rejält mobbad och inte bjuden på festen och eftersom det bjöds räkcoctail så tror alla fortfarande att dom blev matförgiftade. Dom sket ner golv, sig själva, papperskorgar och toaletter så effekt blev det så det stod härliga till. :D Det är bara några få utomstående som vet om hennes hämnd. :devil:
 
Nu börjar det närma sig slutet på flytten, nu är det bara några tunga pjäser som ska flyttas ner i labbet. *Puh!*
 
Idag vaknadd jag halsont , feber, huvudvärk och ont i öronen.

Fick ett mail från en kund som ställer orimliga krav på oss och som är otrevlig mot min personal så jag krävde möte med dennes chef omedelbart.

Krävde även att mina chefer ska närvara. Så imorgon kl 13 smäller det.

Jag har personal som mår dåligt över hur dom blir bemötta och så kan man inte ha det.
 
Försöker göra mig redo för att bege mig till flygplatsen om några timmar. Men hade hellre stannat hemma och spenderat kvällen i sängen :p
 
Sitter på jobbet. Har varit en seg dag med lite för lite att göra. Ska dock ha smatal med min nya chef i nästa vecka och se till att jag får fler arbetsuppgifter :bump:

Fick dessutom besked att jag och två kollegor till blir tillsvidareanställda i nästa vecka :banana: :bump:
 
Sitter på jobbet. Har varit en seg dag med lite för lite att göra. Ska dock ha smatal med min nya chef i nästa vecka och se till att jag får fler arbetsuppgifter :bump:

Fick dessutom besked att jag och två kollegor till blir tillsvidareanställda i nästa vecka :banana: :bump:
ina_dance5.gif
 
Dags att gå upp ur sängen. Jobb ikväll. Foten mår fortfarande inte helt bra, men jag får ta det lugnt.
 
Trött, och imorgon blir det mer intensivlektioner. Att backa och fickparkera är verkligen inte min grej, suck! Och vilka frågor de ställer i teori prov-proven. Är moral något man föds med? WTF? Varför kör människor när de är fulla?

Jag trodde inte att teorin skulle vara det svåraste, men jag blir galen på den just nu! Den förbannade körboken har inte ens svaren på alla frågorna de ställer på provet. Vilken färg på byxorna har en transportledare? (marinblå om någon är intresserad).

Mon dieu jag sliter mitt hår. :arghh: :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 365
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 822
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 247
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 863
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp